donderdag 12 augustus 2010

Kaart met zelf gemaakte roosjes.

Met heel veel plezier heb ik aan deze kaart gewerkt. Eigenlijk maak ik al mijn kaarten met veel plezier, maar met deze had ik dat net ietsjes meer. Waarom, zullen jullie je afvragen. Zoals jullie weten heb ik mijn knutselkamer opnieuw ingericht. Nu kon ik alles vinden, kon het juiste papier zo bij elkaar pakken. Heerlijk was dit en het werkt een stuk prettiger! De roosjes op de kaart heb ik op de zelfde manier gemaakt als in het berichtje van gisteren. Dit is zo leuk om te maken.....


Het stempeltje komt als ik het goed heb uit de Magnolia Bon Voyage serie. De blaadjes zijn van een nieuwe serie stansen van Crealies CL CS11. Dit zijn echt geweldige mooie stansen.


Deze Copic markers heb ik gebuikt.

Denk dat ik deze kaart naar Renate stuur. Zij heeft een hele leuke candy ten bate van KIKA. Weet het nog niet zeker of het deze wordt, ik kan van sommige kaarten nog heel moeilijk afstand doen (lol) Maar dan maak ik voor haar een andere.

Bedankt voor het kijken!

8 opmerkingen:

Jetty zei

prachtig.

martina's kaartjes zei

Mooie kaart. Leuke kleuren. Ja, ik heb dat ook, soms het je zo'n voldoending van een kaart, dat je die onmiddellijk aan iedereen wil zien !!!! En gelijk heb je ! ;) Nog een vijne avond, groetjes, Martina
x

Henriƫtte zei

mooi gedaan....ik ben dol op zelfgemaakte bloemen...

xxx Myra xxx zei

prachtig!!!

Boukje zei

Mooie kaart! Mooie ingekleurd en je roosjes zijn prachtig!
Groetjes Boukje.

Tineke's hobby zei

Wat een mooie kaart heel mooi in die kleuren en super mooi papier
Groetjes Tineke

Charlotte zei

Wat een mooi kaartje. De roosjes vind ik echt helemaal super!!!

Groetjes,
Charlotte

Baukje zei

Hoi Anneke
deze is ook weer schitterend geworden en wat een lief kaartje
heel fijn weekend Groetjes Baukje