zondag 3 oktober 2010

Award.



Deze keer heb ik een award ontvangen van Martina. Ik heb al meerdere awards mogen ontvangen en ik voel mij elke keer weer zeer vereerd. Nogmaals bedankt iedereen!
Bij deze award zitten 5 opdrachten.

1. Thank the person who gave it to me.
2. Put award on your blog
3. List 3 things about yourself:
4. Post a pic you love
5. Pass on to 5 people

Nou hier komt tie.
1. Bedankt Martina.
2. Staat bovenin dit bericht.
3. Ben verslaafd aan zachte zoete drop drop.Scrappen en daarbij mijn Copic markers gebruiken vind ik heel leuk (begint ook een verslaving te worden). Mijn karakter,ben eerlijk en oprecht, spontaan,(men zegt soms te),soms wat onzeker,gedreven, kan niet tegen onrecht en jaloezie.
4. Daar hoef ik niet lang over na te denken. Mijn twee kanjers Fleur en Joyce.

5.Dit vind ik erg moeilijk. Gun eigenlijk iedereen deze award, maar ik moet mij aan de opdracht houden. Hier komt ie dan.
Petra
Anette.
Riet.
Karen.
Miriam

3 opmerkingen:

nicole zei

gefeliciteerd!!
en leuk zo iets meer van je te weten.
groetjesssss

Tanja zei

Gefeliciteerd met je Award.
Liefs,
Ester

Tineke's hobby zei

Gefeliciteerd met je award je hebt hem verdiend
groetjes Tineke