zaterdag 9 oktober 2010

Kerstkaart met beer.


Toch maar geprobeerd om mijn inspiratie wat aan te wakkeren voor de kerstkaarten. Ben nog niet in de stemming voor kerstkaarten, maar misschien komt dat nu. Dit is hem geworden! Wat vinden jullie er van. Het afdrukje heb ik gekregen op de beurs in Hardenberg van de dames van Duymelot. Het papier is van paper pad wassail. Vind deze blokjes papier heel handig om te gebruiken. Je hebt gelijk al een aantal kleuren die bij elkaar passen.De creatables is van Marianne Design. Niet speciaal voor de kerst ,maar vond hem hier best bij kunnen.
Voor het beertje heb ik de volgende Copic markers gebruikt. Beer. E17,E13, E11. Boa, YG97,YG95,YG93.Kerstbal, E39,E37,E35. De randjes van het plaatje heb ik bewerkt met mijn airbrush.
Vind wéér de kleuren van de foto niet optimaal.In werkelijkheid zijn de kleuren wat warmer en dieper van kleur.

De afgelopen weken hebben zich weer een aantal nieuwe volgers aangemeld. Bedankt daarvoor, ik waardeer dat zeer!!!

Mocht je iets willen vragen over een patroontje of wat voor materiaal ik gebruikt heb of wat voor vraag dan ook. Je mag mij altijd mailen (zie profiel). Ook ik leer nog elke dag en heb vaak vragen en vind het dan ook fijn om antwoord hierop te krijgen.

Fijn weekend allemaal en bedankt weer voor jullie bezoekje.
xxx Anneke.

13 opmerkingen:

Kaatje zei

prachtig kerstkaartje!!

groetjes,
Annika

Lia zei

Ik vind het een lieve kaart hoor Anneke, je inspiratie komt vanzelf terug.

groetjes Lia

Anette zei

wat een snoeperig beertje! Ik heb mijn kerstpapiertjes ook nog maar net tevoorschijn gehaald, maar de tijd begint wel te dringen hoor.;o)

xxx Myra xxx zei

prachtig!!

Tineke's hobby zei

Inspiratie of niet dit is een super mooi kerstkaartje heel erg mooi stempeltje en erg mooi ingekleurd
Groetjes Tineke

creationsncraftsbyarina zei

wat een mooie kaart Anneke, mooi afdrukje ook trouwens.

groetjes arina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en lief kerstkaartje Anneke. Succes met de rest!
Groetjes van Jacqueline

Karen zei

Hoi Anneke,

Net weer terug van een dagje naar het westen op familie bezoek. Zit nu uitgeteld voor de computer. Super bedankt voor je stempelafdrukjes van de beertjes. Jouw beer vind ik echt superleuk! Mooie kleuren ook.

Groetjes,
karen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Anneke,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Marian zei

Snoezige kaart en hij is hartstikke mooi
Groetjes Marian

stephanne zei

Hi Anneke!!
This is incredibly cute, I love the vintage papers and lace and that image is too cute and you've coloured it beautifully!!
hugs, stephanne

hennie zei

Prachtig Annneke!
groetjes hennie.

Unknown zei

Hallo Anneke, voor mij de 1e keer op je blog, maar ik vind het een schattig kaartje zeg! Heb net zelf ook een blog, maar ik vind het zo leuk om bij anderen te kijken.
Groetjes, Frea