woensdag 24 november 2010

Kaart voor mijn schoonzus.


Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonzus die vandaag jarig is. Zij is helemaal poezen gek en ik vond dan ook dat dit plaatje zeer toepasselijk voor haar was. Net kreeg ik al een berichtje van haar dat ze de kaart erg mooi vond en dat ze hem zeker zou bewaren.

Nu heb ik nog een nieuwtje. Naast Menscardsworld waar ik designer voor ben komt er ook een Girlscardsworld. Voor deze blog zal ik ook designer zijn. Jullie kunnen nu alvast volger van deze blog worden.

xxx Anneke.

13 opmerkingen:

Aletta zei

Wat een schattig stempeltje. Mooie kaart. Groet, Aletta

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje mooie kleuren en heel mooi stempeltje
Groetjes Tineke

Marian zei

Heel mooi
Groet,Marian

Unknown zei

Hoi Anneke, wat een ontzettend leuk kaartje en wat een enige stempel. Dat is toch geen Hanglar?? Mooi papier heb je gebruikt trouwens, prachtige kleuren.
Hé leuk zeg een Girlscardworld!! Zal er zeker volger van worden. Groetjes, Frea

Anette zei

Ha, ha, je hebt hem toch maar mooi verstuurd!!

Lia zei

Duperleuke kaart geworden Anneke,

groetjes Lia

Marjan zei

Superkaartje en zeker een leuk en toepasselijk plaatje voor je schoonzus.
Leuk dat er ook een Girlscardworld komt!

Groetjes, Marjan

Kaatje zei

mooi kaartje!!

groetjes,
Annika

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Anneke!
Groeten Kristel

Kralen Design zei

He Anneke,
Ik ga van het weekend een lijstje halen en dan krijgt tie een ereplaatsje op mijn hobby zolder!

Liefs je schoonzus!

Aleida zei

Mooi kaartje en erg toepasselijk (zie hierboven) Gefeliciteerd met je dt-schap!
groetjes,

Riet zei

Schitterende kaart Anneke,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Baukje zei

Hallo Anneke
die kaart is zeker schitterend!!!
eilijk heel jammer om te versturen
Groetjes Baukje