dinsdag 14 juni 2011

For you...

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Menscardsworld. Deze keer is het een sketch (door mij gemaakt) en die is ook al gebruikt voor Girlscardsworld, maar nu willen we graag een mannen/jongenskaart er mee zien.
Om mee te doen hebben jullie tot 11 juli de tijd. Voor inspiratie kijk dan hier wat de andere DT leden er van gemaakt hebben.

Bovenstaande kaart is mijn uitwerking als DT lid. Het afdrukje is een digi van Karen's Doodles. Ingekleurd met Copic markers. Het papier is van Maja Design "life by the sea". De tekst heb ik uitgesneden met de cricut. Alle randjes heb ik bewerkt met de distresser.(toch een beetje ruig ;lol). Het rood/ witte touwtje gekocht bij Paper&pictures en embellishment gekocht bij creashop Duymelot.
Bedankt voor het kijken en morgen komt er weer een kaart op mijn blog. ;lol) ik heb nog nooit zo vaak gepost, maar het komt nu één keer zo uit.

Ook nog bedankt voor jullie reactie op mijn vorige kaart en dat jullie voor mij duimen.

xxx Anneke.

16 opmerkingen:

Unknown zei

Leke kaart Anneke, echt een stoere jongenskaart. Groetjes, Frea

Aleida zei

Leuk kaartje, gezellige vis! Geen wonder dat dat jongetje zo blij kijkt!
groetjes,

Karin zei

Leuke, stoere jongenskaart!

*mieke* zei

Wat een leuke digi heb je gebruikt Anneke...stoer jongenskaartje is het geworden!
Groetjes Mieke

Thea zei

Hoi Anneke,

Een prachtige jongenskaart, lekker stoer! Bedankt nog dat je volger bent geworden en meedoet aan mijn candy!

Groetjes Thea

Aletta zei

Wat een leuke digi heb je gebruikt van KD.
Ik vind de letters geweldig mooi gemaakt.
Het is weer een prachtige kaart geworden.
Groetjes Aletta

Jolanda Cuper zei

Je hebt er weer een super kaart van gemaakt! Gewoon lekker blijven posten wij genieten heerlijk mee.
Groetjes Jolanda.

Karen zei

Hoi Anneke,

Wat een superleuk kaartje! Leuk stempeltje en mooi papier.

Groetjes,
Karen

corryskaart zei

hoy anneke
wat een SUPER SUPER leuke digi en dan word het ook met dat leuke papier een SUPER kart
groetjes van corry

miriam zei

En weer zo'n schitterende kaart ,mooi ingekleurd anneke.
En die digi is geweldig ,john is een echte visser (vandaar die vaderdagkaart voor dmcc)

Die letters zijn mooi gedaan

liefs miriam

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super gaaf kaartje Anneke. Ik vind het afdrukje geweldig. Prachtige kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Christina zei

Een prachtige kaart heb je weer gemaakt Anneke!!

Irene zei

Joekel van een vis, daar kun je wel bij glunderen en dat mag jij ook wel weer met deze super leuke kaart Anneke!!!

Groetjes, Irene

Gea zei

Hij is prachtig! echt een mannenkaart.
groetjes gea

danielle zei

Hoi Anneke,

Geweldige kaart en ook de andere kaarten zien er prachtig uit.

Groetjes, Danielle

Sofie V zei

Wat een leuke mannenkaart Anneke!

Groetjes Sofieke