zondag 10 juli 2011

I like it.....


Met deze kaart wil ik graag mee doen met de  DT Call van Karen's Doodles.

Net als de Magnolia afdrukjes vind ik de digi's Karen's Doodles ook super gaaf. Daarom dat ik graag mee wil doen met deze DT Call.

Het afdrukje is van Karen's Doodles. Wat een schatje, vinden jullie niet? Er zijn nog veel meer van deze leuke digi's. Kijk maar in de webwinkel van Karen's  Doodles. Ingekleurd met copic markers. Voor het inkleuren van het jurkje heb ik de stip techniek gebruikt. Klik hier voor een flimpje over deze techniek. Het design papier is van Maja Design. Met de naaimachine heb ik een stikrandje langs het papier gemaakt.  Verder heb ik een vierkante doily gebruikt en heb ik stickles op de bloemen van de hoed en de slippers gedaan. De bloementjes heb ik gekocht bij Paper en Pictures in Doorn. Eigenlijk gebruik ik niet zo vaak van deze bloemen omdat ik niet zo goed weet hoe ik ze moet plaatsen. Dit keer vind ik het goed gelukt, zo samen met de blauwe druifjes. De tekst is door mijn man bedacht ( dit moest ik op mijn blog vermelden ;lol).

Zelf vind ik dit een hele chique kaart. Mijn knutsel vriendinnen zullen zeggen dat het iets ruiger mag, maar dit is nu een keer mijn stijl. Ja, zo heeft iedereen een eigen stijl. Leuk is dat, hé.

Bedankt voor het kijken en voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart. Over deze kaart ben ik echt 100% tevreden....
Nieuwe volgers, hartelijk welkom op mijn blog. Leuk dat jullie volger zijn geworden.

Met Fleur gaat het nog steeds goed. We mochten de prednison zaterdag weer afbouwen. De scopie heeft uitgewezen dat Fleur heel veel ontstekingen in haar 12 vingerige darm heeft. Door de prednison moet dit nu beter worden. Vrijdag hebben we weer contact met de internist.

Dit bericht blijft tot 10 juli boven aan staan. Heb bij de DT Call van Karen's Doodles mijn blog link geplaatst en niet de link van deze kaart. Scroll voor nieuwe kaarten één bericht terug.

XXX Anneke.

42 opmerkingen:

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Mooi stempeltje, je ziet haar gewoon genieten. Originele tekst, complimenten voor je man :-)
groetjes,

Oeneke zei

Leuk kaartje en idd, ieder heeft zijn eigen stijl. Ik heb die van mij alleen nog niet gevonden ;)

Marlies zei

Wauw een prachtige kaart Anneke! Heel mooi papier, leuke afbeelding, een geweldig geheel ervan gemaakt, je bloemen met druifjes zijn ook erg leuk :)
Succes met de DT call!
groetjes, Marlies

corryskaart zei

hallo anneke
wat een geweldig mooie kaart en ook het stempeltje is erg leuk!
groetjes van corry

Jolanda Cuper zei

Wauw wat prachtig ingekleurd! Ik kende de techniek niet. Wens je veel succes met het Dt lid worden.Je kaart is super mooi. Heb nog een vraagje hoe kom je aan deze mooie digi? Ik heb hem niet en wil het ook graag hebben.
Fijn dat het met Fleur nog steeds goed gaat. Ik ben blij voor je.
Groettjes Jolanda.

chrilvian zei

succes

Brendaxx zei

Mooi kaartje! Mooie kleuren. En fijn dat het steeds beter gaat met Fleur!

Tineke's hobby zei

wow wat een schitterende kaart inderdaad heeft het iets chiques erg moooi ook die stempel Super kaart veel succes met je DT call
Groetjes Tineke

Karin zei

Leuke kaart, mooie indeling en heel mooi papier!

Aletta zei

Hoi Anneke,

Wat een prachtige, stijlvolle kaart heb je gemaakt en ook erg mooi ingekleurd.

Ik gun je van harte een plekje in het dt-team van KD want je maakt altijd prachtige creaties. Ik zal voor je duimen, veel suc6.

Groetjes Aletta

Elly zei

Ja,inderdaad veel mensen hebben hun eigen stijl.Ik merk het ook aan mijzelf,mag graag vintage kaarten maken en als ik niet oppas lijken ze allemaal opelkaar!
Dit is een erg mooie kaart geworden,vind de vierkanten doily erg mooi staan bij het papier.
Leuk die strikken in het midden!
Succes, Elly

Thea zei

Hoi Anneke,
Ontzettend leuk kaartje! Ik heb zojuist het filmpje even bekeken, bedankt voor de tip heel leerzaam.

Fijne avond,
groetjes Thea

Wilma zei

Hallo Anneke,
Het is een BJOETIE van een kaart.....SUPER.
Heel veel succes met je gooi naar het Designerschap.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Ik vind het een prachtige kaart Anneke, en proficiat aan je man, die heeft er een leuke tekst bij gevonden.
grtjes
Christa

Anette zei

Als "knutselvriendin" zeg ik: het mag wel wat ruiger, maar ik vind hem ook erg mooi en ga voor je duimen dat je met dit leuke kaartje een plaatsje in het DT weet te veroveren!! Vind met name die kleine strikjes ook erg leuk zo!

martina's kaartjes zei

er is niks mis met je stijl, heel mooi gedaan,
veel succes,
groetjes, martina
x

Kaatje zei

wat een superleuk kaartje!

succes!

groetjes,
Annika

Yvonne Donders zei

Tja... Het is geen magnolia hè....
Geintje, ik vind hem echt heel leuk hoor! Ik hou wel van dat romantische.
Fijn dat het goed gaat met Fleur. Hopelijk slaat de prednison goed aan en komt het allemaal weer op 4 pootjes terecht!

Groetjes Yvonne

*mieke* zei

Wat een mooierd Anneke... En super ingekleurd!!!
Groetjes Mieke

Els zei

Wauw mooi kaartje hoor Anneke en fijn om te lezen dat je de prednison van Fleur mag afbouwen en dat al die onstekingen weer zullen verdwijnen. Groetjes Els

Marjo zei

Een hele mooie kaart en gewoon lekker bij jezelf blijven en een kaart zo maken zoals jij dat wilt. Ik doe sinsd kort ook mee met Karen Doodles challenge (niet voor de dtcall), heb alleen nog niet zoveel stempels van ze. Groetjes Marjo

miriam zei

Oh anneke wat een prachtige kaart . Het is weer eens iets anders dat rustiger maar wel mooi.
Heel veel succes en ga duimen voor je dat je een plaatsje in het dt krijgt ,want je verdient het.
Fijn dat het met fleur weer de goede kant op gaat.

liefs miriam

Irene zei

Schitterende kaart Anneke!!
Ook ik probeer een beetje aan het rommelige/gerafelde mee te doen maar heb daar toch behoorlijk moeite mee hoor, dit is toch echt heel erg mooi en smaakvol!!!
Fijn dat Fleur weer opknapt, nog even de volgende afspraak afwachten hoe nu verder want die ontstekingen moeten natuurlijk wel weg!

Liefs, Irene

Gea zei

Het is een heel mooie kaart geworden, veel succes met de DTwedstrijd!
groetjes gea

Marjan zei

Schattig en mooi kaartje met leuke tekst: zeg dat maar tegen je man, haha. Succes met de DT call!

Groetjes, Marjan

Riet zei

Schitterende kaart Anneke,lief afdrukje,mooi ingekleurd.
Prachtig papier gebruikt.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind je stijl heel mooi Anneke. Het is een super gaaf kaartje, veel succes met de DT-call.
Groetjes van Jacqueline

Jolanda Cuper zei

Hallo Anneke ga het nog een keer vragen weet jij nog hoe je aan deze digi gekomen bent?
Groetjes Jolanda.

anja zei

Anneke je kaart is een plaatje,veel succes bij deze DT-Call.
gr Anja KDDT-NL

Renata van Miltenburg zei

Prachtig kaartje, ik vind de layout geweldig, het papier erg mooi. Ook leuk hoe je de lintjes hebt verwerkt en de tekst is ook erg grappig :) (complimentjes voor je man, de mijne heeft mijn blognaam verzonnen!).

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Joke de Wit zei

Mooie kaart heb je gemaakt ik vind de bloemetjes met de blauwe druifjes ook heel leuk.groetjes Joke

Joke zei

Wat een prachtige kaart ,leuk zo met die strikjes en het stempeltje wat een schatje je ziet haar genieten.
fijne dag groetjes Joke

Bernadet zei

prqachtige kaart. Leuke tekst en die bloemetjes zijn echt leuk zeg.
Heel veel succes met de DT call.

Groetjes, Bernadet
Karen's Doodles NL

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk gemaakt Anneke!
Kan eindelijk weer reageren op je blog, is een grote tijd geweest dat het niet kon.

Liefs Ida

Ellen zei

Wow, wat een prachtige creatie Anneke!
Nog even geduld, de uitslag is bijna daar...
Groetjes Ellen

Marlies zei

Een super mooie kaart, prachtig papier en een leuke afbeelding, heel mooi gemaakt! Succes met de DT call.
groetjes, Marlies

Tineke's hobby zei

WOW ik ben een tijd niet geweest maar wat een veranderingen hier super mooie blog layout en dit kaartje is erg mooi,dit moet toch zeker in de smaak vallen bij karens doodles ik wens je succes
Ook je andere kaarten/creatie's zijn super
Groetjes Tineke

Tinie zei

Prachtig kaartje met schitterend papier!! En de digi zo mooi ingekleurd!
Groetjes Tinie

Judith zei

Wat een mooi kaartje! Leuk dat het echt lijkt dat het meisje zit op je kaart. Succes met de DT call!

Groetjes Judith

Bernadet zei

heey Anneke, hartstikke leuk dat je onze nieuwe collega word!!!

Liefs, Bernadet
Karen's Doodles NL!

Angelique zei

Wat leuk dat je ons komt vergezellen, gaat helemaal goed komen hoor!
Liefs angelique
KDN

Lenet zei

Super zeg!! Gefeliciteerd! Heel veel plezier.