vrijdag 8 juli 2011

Let's get this party started...

Gisteren zijn Anette en Irene gezellig een dagje komen knutselen. Irene en ik hebben een  Diaperfoldpouch gemaakt. Dit is bijzonder leuk om te maken en helemaal niet moeilijk. Ik wil de  Diaperfoldpouch  ook graag mee laten doen met de challenge van Dutch Cards Lovers.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Bassic Grey "Out of print". Het borderrandje is van Crealies. Stempel is van Magnolia en deze hebben Anette en Greet voor mij gescoord op de tweedehands stempelmarkt van Art Journey, ingekleurd met copic markers. Het kader achter Tilda is gemaakt met een  nestabilitie  "Fleur De Lis Squares". Verder heb ik nog wat plaksteentje gebruikt van Kars en de tekst is een ribon.

De inhoud van het Diaperfoldpouch is niet zo goed voor mij. Ga hem dan ook snel een veilig plekje geven, want ik ben al met het lekkers begonnen......

Fijn weekend allemaal en tot een volgende keer!

xxx

25 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Harstikke leuk Anneke, mooi papier en leuk met al dat lekker serin.:))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Irene zei

Gelukkig had Anneke dit lekkers nog niet in huis toen we er waren...de heerlijke cake en lekkere broodjes waren al "slecht" genoeg!!!!
Het was weer superr gezellig en leerzaam, waarvoor weer heel veel dank aan beide dames!!

Irene

Jolanda zei

Hij is erg mooi geworden, ik wil er ook nog eentje gaan maken, maar ben even druk met andere dingen
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Jolanda

Elly zei

Het is een erg mooi zakje geworden,vind de kleur erg vrolijk en met de inhoud erbij is het een prachtig kadootje!

Groetjes Elly

Unknown zei

Hallo Anneke, dat zie er prachtig uit en ja, idd. erg aantrekkelijk die chocolade HAHA!! Groetjes, Frea

Oeneke zei

Leuk geworden Anneke, mooie kleurtjes en een lekkere inhoud

corryskaart zei

hoy anneke
een erg leuke kaart en veel succes er mee!
en wat chocla betreft op mijn hobbykamer liggen mercietjes dus is het oppassen geblazen :-))
groetjes van corry

Marian zei

Ziet er leuk en lekker uit
Groetjes

Marjan zei

Ook weer een erg mooie uitvoering, die van jou! En zo leuk op de foto gezet. Ja... slechte inhoud, haha. Succes met de challenge!

Groetjes, Marjan

Aleida zei

Heel leuk gemaakt! Echt een snoepie!
groetjes,

Liesbeth zei

Deze is prachtig Anneke, heb het model al verschillende keren voorbij zien komen, maar ben er zelf nog niet aan toe gekomen, maar het lonkt wel na jouw kaartje.
gr. Liesbeth

Ellen zei

Geweldige creatie Anneke!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Brendaxx zei

dat ziet er heel mooi (en lekker!!) uit!

Els zei

Hmmm lekker en heel erg mooi Anneke. groetjes Els

Christina zei

Wowww dat ziet er werkelijk weer super uit Anneke!!
Groeten Kristel

Yvonne Donders zei

Hey Anneke, kun je er een stuk of 5000 voor me maken? Dan geven we ze weg in de tandartspraktijk, beetje klantenbinding hahahah. Ziet er heel lekker en lief uit hoor.
Ps ik moet nog een week werken en dan 2 weken vrij. Heb je dan tijd om een keertje af te spreken?

Groetjes Yvonne

Anette zei

En dat allemaal met een tweedehands stempel voor een euro....ik vind het knap!!

Jolanda Cuper zei

Super mooie en erg lekker mmm!
Prachtig gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Karin zei

Erg leuk...en erg lekker!!!

miriam zei

Hij is super anneke

bedankt voor het meedoen met dcl

fijn weekend gr miriam

Sofie V zei

Wat prachtig Anneke! En veel succes met de challenge!

Groetjes Sofieke

Marlies zei

Een super leuke creatie! Hele leuke vorm, mooi gemaakt en heel leuk bedacht met het lekkers erin!
groetjes, Marlies

Maris zei

gezellig hoor zo een dagje freubelen met mekaar, en erg leuk wat je gemaakt hebt xx

nicole zei

wat een leuk ding zeg!!
en leuke vrolijke kleur gebruikt!!
en die inhoud...ik kan er ook nooit van afblijven....
groetjessssss

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat heb je weer een prachtig en leuke creatie gemaakt Anneke, super!
Groetjes van Jacqueline