zondag 10 juli 2011

Met trots ......


Met trots mag ik jullie vertellen dat ik één van de winnaars ben van de DT Call van Karen's Doodles
 Vind het een ontzettende eer om voor deze challenge blog, designer te mogen zijn, ik hoop jullie  in de toekomst  leuke creaties te laten zien. Als je die leuke stempels en digi's ziet komt dat wel goed ;lol)). Ik heb  in iedergeval héél véél zin in deze geweldige uitdaging.

Zag dat Anette een bericht heeft geplaatst op haar blog voor een vrijkaart voor de KGKD in Zwolle. Dit bericht ga ik morgen plaatsen. Vanaf morgen maak je kans door een bericht op mijn blog achter te laten op een vrijkaart voor de KGKD te Zwolle.

Fijne zondag allemaal!!

xxx

26 opmerkingen:

Irene zei

HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Van harte gefeliciteerd Anneke, ik ben superr blij voor je en verheug me op al het moois dat je weer gaat maken!!

Gezellige zondag, Irene

Elly zei

Ooooch,geweldig...gefeliciteerd,je weet er vasr wel iets leuks van te maken!

Groetjes Elly

Gea zei

Gefeliciteerd!!
groetjes gea

Christina zei

Gefeliciteerd Anneke! Super hoor!
Groeten Kristel

Marjan zei

Hartstikke leuk, meid! En volkomen terecht, ik wens je veel plezier als DT lid!

Groetjes, Marjan

corryskaart zei

hoy-hoy
van harte gefeliciteerd en nog een fijne dag!
groetjes van corry

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd! Wat leuk voor je! Wil je heel veel plezier en creatieve inspiratie wensen!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

Gefeliciteerd en veel plezier!

Michelle zei

Van harte gefeliciteerd met je designerschap.
Ik verheug me al op jou mooie kaartjes.
Lieve groetjes Michelle

miriam zei

HOERAAAAAAAAAAAAAAA

Hier mag je met recht heel erg trots op zijn,ik twijfelde er niet aan . Je maakt altijd zo'n mooie en netjes afgewerkte kaarten.
Veel plezier en succes in hun dt Anneke.

fijne zondag nog

gr miriam

Danielle zei

heeej Anneke

Van harte gefeliciteerd wat ontzettend gaaf joh maar je verdiend het hoor je maakt zulke prachtige dingen

groetjes Danielle

Maris zei

geweldigggggggg nieuws ,gefeliciteerrrddddd xx

StempelenmetTanja zei

Gefeliciteerd
Je maakt echt hele mooie dingen..

Marlies zei

Wat super leuk voor je, gefeliciteerd! Heel veel plezier en ik kijk uit naar je creaties!
groetjes, Marlies

Brendaxx zei

Gefeliciteerd Anneke!! Veel plezier in het DT!!

Aleida zei

Gefeliciteerd! Je hebt het verdiend!
Veel plezier, wij zien de beauty's wel langskomen!
groetjes,

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd Anneke en heel veel succes, maar daar heb ik alle vertrouwen in!
Groetjes van Jacqueline

Els zei

Gefeliciteerd Anneke en dit is natuurlijk erg leuk.
Groetjes Van ELs

Marjo zei

Gefeliciteerd, wat leuk voor je. Groetjes Marjo

martina's kaartjes zei

super is dat ! ik ben blij voor je ! een dikke proficiat !
groetjes, martina
x

Liesbeth zei

Gefeliciteerd met je DT plaatsje.
Het is je gegund hoor, hoop veel mooie dingen van je voorbij te zien komen.
gr. Liesbeth

Durvina zei

Wat gaaf voor je.
Veel succes ermee, maar dat gaat met jou helemaal goedkomen.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Jaa natuurlijk wil ik ook een kansje wagen!

Liefs Ida

Ellen zei

Welkom Anneke, join de club!
Ik ben zo blij dat jij met je prachtige kaarten ons DT komt versterken! Groetjes Ellen

Tineke's hobby zei

Gefeliciteerd ze hebben zeker de goede persoon gekozen je maakt er wat moois van
Heel veel plezier en we zien het mooi's tegemoed
groetjes Tineke

anja zei

super hoor,welkom
liefs anja kddt-nl