donderdag 21 juli 2011

So happy for you....


Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die vandaag jarig is.  Waarschijnlijk lag de kaart gisteren al bij haar in de bus, vandaar dat ik hem nu wel op mijn blog durf te plaatsen.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Bassic Grey, plaatje is van Karen's Doodles en heet "Swimsuit01", ingekleurd met Copic Markers. Het water heb ik een klein beetje bewerkt met stickles. Tekst is een stempel van Nicole Verkooyen. Verder heb ik alle randjes bewerkt met Distress ink.

Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik stop als designer voor Mens- en Girlscardsworld. Door  werkzaamheden en andere DT-schap kan ik het helaas niet meer combineren. Tja, en ik ben  zo'n mens die overal 100 % voor wil gaan . Ja, en dan moet je een keuze maken, hoe moeilijk deze ook kan zijn.

Voor de overige challenge blogs blijf ik designer.

xxx.

27 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Wat een zomers kaartje en nu maar hopen dat wij dat ook nog kunnen doen,maar hij is mooi .

Els zei

Erg leuk kaartje en het afdruk is ook erg leuk zo met de stickles.
Keuzes maken bljft altijd moeilijk Anneke, maar vooral doen waar jij je goed bij voelt is heel belangrijk. Groetjes Els

Irene zei

Plons...............dat zou ik ook wel willen als ik dit prachtige kaartje bekijk!! Helaas het zit er voorlopig niet in!
ALLES goed doen lukt nu eenmaal niet dus een verstandige keuze Anneke!

Groetjes, Irene

Marjan zei

Geweldige kaart! Leuke stempels en prachtig papier heb je gebruikt. Ik snap dat je keuzes moet maken, teveel hooi op je vork is niet leuk en scrappen moet toch vooral leuk blijven!

Groetjes, Marjan

Marian zei

Wat een gave kaart super mooi
En ja soms moet je keuzes maken
Groetjes

corryskaart zei

hallo anneke
wat een geweldig leuke en mooie kaart,helemaal TOP!
groetjes van corry

Liesbeth zei

Mooie kaart weer Anneke.
En ja.....je kunt nou eenmaal niet alles 100% bijhouden, het is en blijft hobby toch?
gr. Liesbeth

Aleida zei

Je kaart is lekker zomers.
En je kunt niet alles doen, je moet keuzes maken. En een ander heeft dan weer een kansje om hier designer te worden.
groetjes,

nicole zei

wat een leuk kaartje!
ze "spat" er bijna vanaf :)
groetjesssss

Jacquelien zei

Prachtige kaart Anneke! En tja, uiteindelijk moet het allemaal wel haalbaar en leuk blijven natuurlijk he, dus het is vast een goed besluit.

groetjes Jacquelien

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Anneke.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

hij is lekker vrolijk geworden, mooi
grtjs, martina
x

Tinie zei

Hij is superleuk geworden!! Mooi randje en leuke digi heb je gebruikt!
groetjes Tinie

Hetty zei

Wat een leuk en mooi kaartje


gr hetty

Bernadet zei

wat een heerlijk zomers kaartje Anneke!!
Kvind dat papier ook zo mooi!
Enja of onze kaartjes bij dezelfde in de bus lagen??? Haha dat ligt er natuurlijk aan naar wie jij deze lieverd stuurde;) Maar hoogstwaarschijnlijk naar onze mede DT lid;)

Karin zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje!

Gea zei

prachtige kaart! ik vind het sierrandje om het afdrukje erg mooi
groetjes gea

Yvonne zei

Heb hem gisteren in het echt mogen bewonderen! Hij is zo mooi en supers gekleurd.
groetjes Yvonne

Christina zei

Woww dat is weer een prachtige kaart Anneke! Heel mooi gedaan!
Groeten Kristel

Jolanda Cuper zei

Schitterende kaart en een erg leuke digi!
Groetjes Jolanda.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi zomers kaartje Anneke!
Groetjes van Jacqueline

Renata van Miltenburg zei

Mooi effect die rand zo met dat zwart er onder! En ook erg mooi deze onverwachte kleurencombinatie bij deze digi.

Liefs, Renata

miriam zei

Prachtige kaart anneke de vrolijkheid spat ervanaf.
liefs miriam

Unknown zei

Mooie kaart Anneke!! Erg leuke kleuren in dat design papier!! Groetjes, Frea

Yvonne Donders zei

Hij is superleuk! Mooi gemaakt hoor!

Groetjes Yvonne

anja zei

heel sjiek ondanks het spontane plaatje.liefs anja

Kaatje zei

superleuke kaart!

groetjes,
Annika