zaterdag 16 juli 2011

Vacation...

Bij de Dutch Magnolia Chickies Challenge blog  (door mij afgekort tot DMCC) is weer een nieuwe challenge van start gegaan. Dit keer was aan mij de eer om een thema te bedenken. Heb gekozen voor het meest voor de hand liggend "Vakantie".
Deze challenge loopt iets langer dan normaal (door de vakantie periode), tot 12 augustus. Op 12 augustus wordt ook de winnaar bekend gemaakt. Door een kleine vakantiestop begint een nieuwe challenge op  2 september.

Dit keer kun je deze geweldige stempel winnen. Gesponsord door Miekelotte



Als je mee wilt doen met deze leuke challenge, gebruik dan wel een Tilda of Edwin.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja design " life by the sea". Tilda heb  ik ingekleurd met copic markers. Vond dat het pakje van Tilda wit moest blijven en heb met de C grijs tinten alleen wat schaduwen aangebracht. De patrijspoort heb ik gepoetst met distress ink. Stempel van de boot en tekst is van Viva Decor (scrapbookzolder), geleend van Anette.

Hoop dat jullie deze kaart net zo leuk vinden als ik!
Fijn weekend en bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog.

xxx

26 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk en mooi kaartje Anneke! Prachtig dat raampje in het midden.
Groetjes van Jacqueline

martina's kaartjes zei

waaauw ! wat heb je dat mooi voor elkaar ! heel erg geslaagd hoor ! leuke marinekleurtjes,
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

Lia zei

Ik vind hem heel erg leuk, zeker met de patrijspoort in het midden.

Groetjes Lia

corryskaart zei

hoy anette
kan begrijpen dat je trots bent op deze kaart,het is dan ook een geweldig mooie kaart!!!!
groetjes van corry

Lenet zei

hele leuke kaart geworden, mooi die boot in de patrijspoort..

miriam zei

Hij is weer schitterend anneke.
Leuk dat touw erbij

gr miriam

Karin zei

Prachtige kaart!

Irene zei

Wat heb je weer iets superr moois gemaakt Anneke! Schitterende kleuren en idd Tilda een beetje met grijs "springt" er uit...helemaal perfect zo!!!
Is de patrijspoort zelf gemaakt met of zo te koop????????

Goed weekend, Irene

Marjan zei

Wat onwijs leuk, die patrijspoort! Heel mooie kaart, Anneke! Het randje eromheen geeft weer een erg leuk contrast met de wat stoerdere details.

Groetjes, Marjan

hennie zei

Wat een kunstwerkje Anneke, erg mooi gemaakt.
Groetjes hennie.

Judith zei

Ik vind je kaartje erg mooi!

Groetjes Judith

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een super mooie kaart! Schitterend! De kleuren zijn ook prachtig!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

Ik vind 'm echt super Anneke, die patrijspoort lijkt zo echt!! groetjes en fijn weekend, Frea

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Tinie zei

Wat een schitterende kaart!! Die patrijspoort is helemaal geweldig!
Het is een prachtig geheel!
Groetjes Tinie

Gea zei

wat een prachtige kaart! Geweldige details heb je aangebracht, zoals de patrijsnagels en het touw.. super!
Groetjes Gea

Liesbeth zei

Hij is weer perfect gelukt Anneke.
gr. Liesbeth

Yvonne zei

Wow, Anneke wat een ontzettend mooie kaart.
groetjes Yvonne

Bernadet zei

ooow super Anneke, die patrijspoort is echt geweldig zeg!

Danielle zei

wat is hij gaaaffffff echt super gedaan

groetjes Danielle

Yvonne Donders zei

Superschitterendeprachtige kaart Anneke, geweldig gemaakt.

Groetjes Yvonne

Anette zei

Errug leuk!! met super details!

Marian zei

Schitterende kaart
Wat lief dat je me zus een kaartje wil sturen
Alvast bedankt Hoe het met haar gaar laat ik weten via me blog
Groetjes

Els zei

Erg leuk kaartje is dit.
groetjes Els

Teresa zei

Beautiful card, great colouring and lovely papers too. hugs Teresa xx

Renata van Miltenburg zei

O wauw wat is ie mooi deze kaart! Gaaf zoals je de patrijspoort hebt gemaakt rond die mooie stempel van het schip. Leuk detail ook dat touw met die knopen ... lekker stoer allemaal en dan dat Magnoliaatje en het "kanten" randje zijn weer een lekker zoet contrast. Top!

Liefs, Renata