vrijdag 1 juli 2011

Weet dat ik aan je denk...


Vandaag gaat de 4de challenge van The Dutch Magnolia Chickies Challenge van start. Het is deze keer een sketch en deze is gemaakt door Miriam.
Bovenstaande kaart is mijn uitwerking als DT lid.
Lijkt het je leuk om mee te doen met deze challenge, je hebt tot 15 juli de tijd. Denk er wel aan dat je een Tilda of Edwin gebruikt. Karin van Hobbiesjoppie stelt een leuke prijs beschikbaar. Kijk hier maar eens.

Voor mijn uitwerking heb ik papier gebruikt van de grote hoop. Tilda ingekleurd met copic markers. Tekst stempel gebruikt van Nicole Verkooyen. Hekjes pons van Martha Stewart. Vlinder gekocht bij creashop Duymelot.

Morgen komt er weer een nieuwe kaart op mijn blog en maandag start er weer een nieuwe challenge bij Girlscardsworld.

xxx.

12 opmerkingen:

Elly zei

Moet nog steeds even goed opletten waar ik mijn reactie zet......:-)).
Het is een mooi kaartje geworden!Het lijkt me een best moelijke schets en jij hebt het geweldig uitgewerkt!
Ben benieuwd naar de andere kaarten.

Groetjes Elly

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart met erg leuke tekst!
Groetjes Jolanda.

Anette zei

....? Best mooi! Alleen zit het arme kind wel met haar billetjes op een punthek.....dat vind ik dan weer niet zo aardig.....;o)

Anoniem zei

Je bent echt een bezige bij, DT hier, DT daar, je hebt het weliswaar heel druk. En dan nog zo'n knappe resultaten. Doe zo maar verder
Grtjes
Christa

Els zei

Hele leuke kaart is dit. Groetjes Els

Karin zei

Erg leuk kaartje!

Maris zei

prachtige kaart Anneke, heel mooi gemaakt xx

Danielle zei

wat een schitterende kaart heb je gemaakt vind hem erg mooi geworden

groetjes Danielle

Irene zei

Die "grote hoop" van jou mag er best wezen Anneke want ik vind het prachtig papier en je uitwerking van de sketch is super geslaagd!!!!

Goed weekend, Irene

xxx Myra xxx zei

heel erg leuk!!!

Marjan zei

Erg mooie kaart, Anneke, vind die kleurcombinatie super! Ook de afwerking is weer helemaal top! Veel te zien en toch niet druk!

Groetjes, Marjan

*mieke* zei

Heel erg mooi Anneke! Mooie kleren en papier en een leuke sketch
Groetjes Mieke