dinsdag 23 augustus 2011

Uitdaging 77 Karen's Doodles

Het is alweer dinsdag, weer een week voorbij. Wat gaat dat snel, hé. Vandaag weer een nieuwe uitdaging van Karen's Doodles nl. Deze keer is het je "Favorite Digi!!". Voor mij best moeilijk, ik vind héél véél stempels van Karen leuk. De digi die ik gebruikt heb, snijd het mes aan twee kanten. Vind hem erg leuk en heb komend weekend de kaart nog voor een echtpaar die 25 jaar getrouwd is.

De digi heet SweepMeOffMyFeet. Heb deze ingekleurd zoals jullie van mij gewent zijn met Copic Sketch Markers. Het papier is van First Edition "Summer Breeze". De hoekjes heb ik gekocht bij Creashop Duymelot. Tekst heb ik zelf gemaakt. Lint is van de markt.

Zijn jullie nieuwsgierig wat voor prachtige creaties mijn DT collega's hebben gemaakt? Kijk dan hier.

Allemaal een fijne dag en bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart!

xxx

28 opmerkingen:

Aletta zei

wat heerlijk als je na 25 jaar huwelijk nog steeds zo verliefd kan dansen met je partner.

Prachtig kaart weer Anneke.

Groetjes Aletta

tot Zaterdag !! Gezellig....

Liesbeth zei

Wat een prachtkaart weer Anneke.
Ik vind hem erg geslaagd.
gr. Liesbeth

Joke de Wit zei

Wat een gezellig kaartje,daar word je vanzelf vrolijk van.Groetjes Joke

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtig kaartje!
& ik ben ook helemaal weg van je achtergrond! mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?
groetjes, mandy

Renata van Miltenburg zei

Oh ja....deze staat ook in mijn favorietenlijstje :) Uitstekend geschikt voor trouwjubilea! Prachtig kaartje, mooi die 'fotolijst' en dat metalenhoekje...daarvan wil ik wel weten waar ie vandaan komt, ben er gek op!

Liefs, Renata

Els zei

Geweldig wat een leuke kaart voor mensen die 25 jaar getrouwd zijn.
Het afdrukje is ook zo leuk he. Groetjes Els

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje, en 2 vliegen in 1 klap.

Liefs Ida

Irene zei

Het is weer een echte Anneke, prachtig gemaakt en het is net of het zilveren bruidspaar al is ingelijst!!!

Liefs, Irene

corryskaart zei

hoy anneke
wat een leuke gave kaart,ik zie mijzelf al dansen:-))
groetjes van corry

marja zei

Wat een super leuk kaartje heb je er van gemaakt Anneke! Die hoekjes zijn geweldig!

Lieve groetjes Marja.

Jolanda Cuper zei

Wow wat een geweldige kaart Super! Vind het papier erg mooi en dat embleem met 25 is ook prachtig!
Groetjes Jolanda.

Marjan zei

Wat een lekker stel! Mooie kaart!Met een mooie stans voor de middenpartij.

Groetjes, Marjan

Karin zei

Wat een leuk kaartje, de stempel is geweldig!

Aleida zei

Het is een heel mooi kaartje geworden, erg geschikt voor de gelegenheid.
groetjes,

Tinie zei

Mooie kaart Anneke!! Prachtige kleuren combinatie! En handig dat je m gelijk kan versturen.
groetjes Tinie

* Üla * zei

Super lief en delicaat kaartje door de gekozen kleuren en details en ook nog elegant aangekleed. Dus een super kaart voor deze gelegenheid, Anneke!
groetjes Ula

Bernadet zei

prachtige kaart Anneke, mooie kleurtjes zo bij mekaar.
Dat metalen hoekje is ook al zo super

*mieke* zei

Wat een mooierd Anneke en leuk die hoekjes... En je kleurwerk is ook weer top!
Groetjes Mieke

Elly zei

De liefde spat eraf,het is prachtig ingekleurd met mooie warme kleuren,leuk zoals de 25 jaar boven hun prijkt!

Groetjes Elly

nicole zei

wat een leuke kaart zeg!
eens kijken of ik er over 19 jaar ook nog zo gekleurd op staat :)
groetjessssss

Unknown zei

Goedemorgen Anneke, wat is het weer een mooie kaart geworden net zoals al die andere kaarten hier op het blog. Zodra ik er het geduld en geld voor heb, zou ik ook graag van zulke kaarten willen gaan maken, want ze zijn erg mooi. :D
Groetjes Synthia

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Anneke! Heel mooi weer!
Groeten Kristel

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje Anneke en die digi is wel heel leuk!
Groetjes van Jacqueline

Marlies zei

Een hele mooie kaart, met een leuke afbeelding en erg leuk gedaan met het lijstje!
groetjes, Marlies

miriam zei

De verliefdheid straalt er vanaf anneke Prachtige kaart
gr miriam

martina's kaartjes zei

hoi anneke,
wat een lief kaartje ! heel mooi ingekleurd ook !
bedankt voor je lieve reacties op mijn blog terwijl ik weg was,
groetjes, martina
x

Jolanda Cuper zei

Hallo Anneke leuk dat het zo gezellig was! Wij hebben het ook heel gezellig gehad. Mijn dochter heeft een canvas hartjes boekje gemaakt en ik heb kastjes van Tim Holtz gemaakt! Er is nog niets af dus even geduld en dan plaats ik het op mijn blog!
Groetjes Jolanda.

anja zei

je hebt er een echt plaatje van gemaakt.liefs anja