dinsdag 27 november 2012

Elke kaart een feestje #143. Kleurenuitdaging.

Wat gaat de tijd toch snel. Vind het te snel gaan.... Nog een paar weken en het is kerst. Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij eKeF. Deze keer is het weer een kleurenuitdaging en de opdracht is maak een kerstkaart in de niet traditionele kerstkleuren. Als dat geen uitdaging is......
Team Turkoois heeft prachtige creaties gemaakt. Je kunt ze >> Hier>> bekijken.
De kleurenuitdaging wordt zoals altijd gesponsord door Colart.

                                    
Doen jullie weer gezellig mee met deze leuke uitdaging?

Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie reacties op mijn kalender. Ik werd er een beetje verlegen van, zulke lieve reacties. Knutselen vinden we allemaal leuk en we proberen het ook allemaal zo goed mogelijk te doen. Iedereen op zijn eigen manier. We blijven elkaar inspireren in blogland! Ik geniet er elke dag van.

1 november kom ik terug met een nieuwe uitdaging voor de DMCC.

xxx.

Geen opmerkingen: