zaterdag 15 juni 2013

Dutch Magnolia Chickies # 47.

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging bij DMCC. Deze keer een uitdaging die heel veelzijdig kan zijn nl. maak een kaart of creatie voor iemand die je een hart onder de riem wilt steken.                  
bv. voor een zieke, of iemand die een opkikker kan gebruiken, of iemand die dit zomaar verdiend......




Mijn uitwerking heb ik weer uitgesneden met de Silhouette. Afdrukje is weer ingekleurd met Copic markers. Het design papier is van Pion. De tekst is van LOTV. Waar ik de ornementjes heb gekocht weet ik helaas niet meer.

Creashop Duymelot is deze keer onze sponsor. Astrid stelt een geweldige prijs beschikbaar!



Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en dat jullie weer gezellig met ons mee doen. Voor meer inspiratie klik >>hier>>. Daar vind je de prachtige creaties van mijn DT collega's.
Jullie hebben de tijd tot 29 juni 18:00 uur om mee te doen.

Morgen ben ik terug met een nieuwe uitdaging voor het Mo's Dream Team. Jullie hebben waarschijnlijk al gezien dat ik steeds zondags s'middags post :) Ik post elke zondagmiddag om 13.00 uur.

Fijn weekend allemaal!
Zag dat ik ook nieuwe volgers had. Hartelijk welkom op mijn blog!

xxx

14 opmerkingen:

Ellen zei

Mooi kaartje Anneke, erg leuk model ook !!
Liefs, Ellen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Anneke.

Liefs Riet.

rian zei

Wat is ie leuk, groetjes rian

Lia zei

Leuke kaart en wat een leuk model,
groetjes Lia

Marga50 zei

Een hele mooie kaart Anneke en super ingekleurd. Fijn weekend, groetjes Marga.

Marjan zei

Mooie uitwerking van de opdracht, Anneke. Leuk model, prachtgi afgewerkt! Leuk zoals je haar kleertjes hebt gekleurd!

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart Anneke
groetjes Janie

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Weer een schatje, leuke tekst, mooi model en super ingekleurd..fijn weekend, liefs van Ans

Rimmie zei

Wat een plaatje is het geworden Anneke!
Erg mooi!

Groetjes

Kim

Els zei

Dit is alweer zo'n prachtig mooi kaartje en het afdrukje is ook zo lief. Heel mooi ingekleurd Anneke.
Groetjes, Els

jolanda zei

prachtig kaartje

LottesCards zei

Mooi kaartje! Leuk model en super mooi gedaan, vooral met die filigraan!

Liefs Lotte

Renate zei

Leuke kaart. Tilda ziet er lief uit, maar ook een beetje ondeugend.

Groetjes Renate.

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit.
Liefs, Marianne