zondag 6 april 2014

Mo Manning, Between.

Hallo allemaal,

Als jullie dit bericht lezen ben ik heerlijk samen met Aletta aan het shoppen  op de Art Specially in Nijkerk. Op dit moment is waarschijnlijk de knip bijna leeg :)).

Vandaag wil ik jullie graag een kaart laten zien met de stempel "Between". Deze stempel stond ook al heel lang op mijn to do lijstje.


Deze keer heb ik wat paarstinten gebruikt, ik gebruik deze kleur heel weinig maar vind het toch wel heel mooi. Het designpapier is van Maja Design, Vintage Spring basics. Het achtergrondje is weer een bestandje van Birds Cards. Het achtergrondje achter de kaart  en de veren zijn van Joy. De tekst is van LOTV.

Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden. Tot een volgende keer!

xxx

15 opmerkingen:

esmee zei

een super mooi kaartje

Kreatief met Maria zei

Hoi Anneke
Wat een prachtige kaart en mooi ingekleurd zo in het paars.
Groetjes Maria

rian zei

enne de beurs al leeg???
dit kaartje is in ieder geval weer super, en idd de kleuren paars zijn heel mooi.
groetjes rian

corryskaart zei

hoi anneke
een lege knip maar wel leuke dingen gekocht en dat is toch het allerleukste:-)) je kaart ziet er weer erg lief en mooi uit
groetjes corry

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Anneke!

Bernadet zei

Moooooi Anneke!!
Gelukvogels zijn jullie zeg, lekker shoppen in Nijkerk.
Helaas is 't met de trein niet te doen.

Marjan zei

Ik zag al een gezellige foto van jullie tweetjes, leuk hoor! Ik was vandaag op de beurs in Rijswijk, viel een ietsie tegen. je kaart is weer een plaatje, mooi kleurwerk en de stansen erbij zorgen samen met dat en de bekomen voor een prachtkaart.

SandraR zei

Leuk??? Prachtig!!! Ik wil "les" van je! ;-)
Liefs, San

Christina zei

Dat is een schitterende kaart Anneke!
Groeten Kristel

Els zei

Schitterend mooie kaart heb je weer gemaakt en leuk dat paarse kleurtje.
Je hebt vast een super gaaf weekeinde met Aletta.
Groetjes, Els

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart Anneke, een lust voor het oog. En wat een prachtig hoekornamentje.
liefs Wilma

Wil zei

Een super gave kaart.
Leuke dag gehad ?????

GROET WIL

Sandra zei

Heel mooi kaartje!!!
Hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad!!!
Ik was in Rijswijk op de beurs en mijn Knip tja die is wel leeg gegaan hoor haha!
Groetjes Sandra

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel mooi.
Hoop dat je je vermaakt hebt op de beurs, maar dat zal vast wel.
Groetjes Miranda

debby4000 zei

Oh such a gorgeous and cute card.
luv
Debby