zondag 27 juli 2014

Mo Manning, July.

Goedemiddag allemaal,

Gelukkig zijn de temperaturen wat beter te verdragen, alhoewel het na een regenbuitje best wel benauwd en vochtig aan voelt.
Het is ook nooit goed :)

Vandaag wil ik jullie graag een van de nieuwste digi's van Mo's Digital Pencil laten zien, July.


Het is een kaart geworden met niet al te veel poespas. Zoals jullie weten is mijn inspiratie een beetje zoek op dit moment. Komt misschien ook wel door de tijd van het jaar en de temperaturen.....

Het achtergrondje heb ik gemaakt met een stempel van MFT, Woodplank background.
Verder heb ik allerlei design papiertjes door elkaar heen gebruikt wat ik nog had liggen.
July heb ik ingekleurd met Copic markers en uitgesneden met een labelstans van Go Kreate.
De tekst is van Hero Arts.

Bedankt voor jullie bezoek en tot een volgende keer!
Zag dat ik ook nieuwe volgers had. Hartelijk welkom en leuk dat jullie volger van mijn blog zijn geworden.

xxx

13 opmerkingen:

rian zei

wat een super lieve en vrolijke kaart.
groetjes rian

Ans Gilbert zei

Schattige digi Anneke,
de halve doily aan de zijkant past er leuk bij..mooie papiertjes,
Liefs Ans..
Hier géén regen maar benauwd..

Els zei

Het is absoluut niet aan je kaart te zien dat je geen inspiratie hebt. Schitterend leuke kaart heb je weer gemaakt.
Hier zou ook best een buitje mogen vallen.
Fijne zondag en groetjes, Els

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! en wat lees ik dat jij ook al een dipje hebt, hangt er iets in de lucht of zo ? je bent niet de enige die zich vooruit moet slepen.. pfff, gek he ? Hopelijk komt er snel beterschap
grtjs,martina
x

Je@net zei

Wat een ontzettend leuke kaart, Anneke!

Aletta zei

Geweldig leuk idee om de digi op een tag te maken en dan nog een tag met designpapier erachter, ik vind m helemaal TOP.. leuke tekst ook..
Groetjes Aletta

Wil zei

Je zou niet zeggen,dat je inspiratie even weg is.
Ik vind je kaart zo hartstikke leuk !!!!!!!
ook een lief afdrukje.

Groet WIL

Renate zei

Wauwie! Wat heb je dit leuk gemaakt zeg. Het is helemaal niet erg hoor dat er niet zo veel poespas op zit. Dat is niet altijd nodig. Zie hier het geweldig leuke resultaat.

-xies- Renate.

Kreatief met Maria zei

Wat een leuk kaartje Anneke. Prachtige digi.
Groetjes Maria

Bernadet zei

Helemaal top Anneke!
En 't is echt een schatje, deze kleine meid!

corryskaart zei

hoi anneke
wat een vrolijke kaart met deze leuke digi, ziet er allemaal superieur uit
groetjes corry

Marjan zei

Nee hoor, ik zie het ook niet, het is een gaaf kaartje in mooie vrolijke kleuren! Maar kan me wel voorstellen met dit weer hoor, ik knutsel ook minder.

Anoniem zei

Wat een leuke vrolijke kaart Anneke!
Liefs, San