dinsdag 20 januari 2015

Cards & Scrap #228. Stippen en strepen.

Hallo allemaal,

Ben een beetje later dan normaal, maar mijn computer deed het niet goed en mijn foto's staan daar in opgeslagen. Gelukkig valt het allemaal mee en hoefde ik alleen een nieuwe muis te kopen.

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij Cards & Scrap. Deze keer is het de beurt aan team Roze en we mochten met stippen en strepen aan de slag. Weer een hele leuk uitdaging...... Had hem eerst niet goed begrepen, maar dat is goed gekomen :).


Op mijn kaart heb ik alleen maar Washi Tape (masking tape) gebruikt van KadoCato. Echt leuk spul om mee te werken.
 


Weerdingerkanaal NZ 168 - 7831 HM Nieuw Weerdinge 0591-527278
Is de sponsor van deze uitdaging.
Voor meer info en de prachtige creaties van mijn DT collega's klik >Hier>
Tot de volgende keer!
 
Groetjes Anneke xxx

9 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Een mooie vrolijke kaart is dit ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
wat een leuk idee om washi tape te gebruiken, je kaart ziet er weer top uit
liefs Ans

rian zei

super mooie en vrolijke kaart Anneke
en gelukkig lag het maar aan je muis.
groetjes rian

Je@net zei

Een leuke en fleurige kaart, Anneke!

Bernadet zei

Mooi en lekker vrolijk papier heb je gebruikt Anneke!!

Wil Frutsel zei

Prachtig!! Anders dan anders maar heel erg mooi!!
xx Wilma

Marjan zei

Leuk en vrolijk en wat een leuk papier hiervoor gebruikt. Mooi zoals je de tekst hebt geaccentueerd door de rode plaksteentjes.

Kreatief met Maria zei

Een fris en vrolijk kaartje Anneke
Groetjes Maria

Els zei

Een hele mooie kaart Anneke en dat washi tape is toch erg leuk.
Groetjes, Els