zondag 25 januari 2015

Mo Manning, Valerie in Love.

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik mijn bloghop kaart zien. De meeste van jullie hebben deze kaart ook al voorbij zien komen, maar had hem nog niet op het Mo's Dream Team geplaatst.


Gebruikte materialen.
Stempel: Valerie in Love.
Copic Markers
Wolkjes Memory Box
Tekst: Clearly Besotted
Hartenhoekje, Whimsy.
Designpaper: LOVT

Morgen ben ik terug met een nieuwe post en laat ik de uitdaging van Aletta en mij zien. De eerste kaart is dus niet bij Aletta aangekomen, ik heb een nieuwe voor haar gemaakt.

Tot morgen!

Groetjes Anneke.

7 opmerkingen:

rian zei

ze blijven leuk met z'n tweetjes hihi, ook leuk voor valentijn groetjes rian

Nicole Parmentier zei

Ik had hem nog niet gezien maar hij is weer super Anneke! Snoezige afbeelding weer en zo prachtig ingekleurd!!

Kreatief met Maria zei

Had deze al gezien maar vind 'm zo schattig. Mooi ingekleurd Anneke.
Groetjes Maria

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Het is inderdaad een schattig kaartje, mooi ingekleurd, leuk detail het hartje,
liefs Ans

Tinie zei

Wat een lief kaartje, Anneke!!
Helemaal mooi!!
Groetjes Tinie

Wil Frutsel zei

Prachtige Valentijnkaart Anneke.
Schitterendkleurwerk!!
xx Wilma

Bernadet zei

Superlief kaartje Anneke