zondag 12 april 2015

Mo Manning, Fabulous.

Hallo allemaal,

Als jullie dit bericht lezen ben ik waarschijnlijk nog samen met Aletta op de Art Specially in Nijkerk. Maanden lang hebben we hier al naar uit gekeken.......:)

Vandaag laat ik jullie zoals jullie gewent zijn een kaart zien die ik gemaakt heb voor het Mo's Dream Team.


Deze keer heb ik voor Fabulous gekozen. Eén van mij favorite digi's!

Gebruikte materialen:.
Digi:  Fabulous
Copic Markers.
Paperpad: Park Bench
Frame om de kaart: SSS Dies
Strik is gemaakt met de SU, Bow Builder Punch.
Brilletjes: Is een Silhouette bestandje.
Tekst: SSS
Deze heb ik met behulp van de Misti op de kaart gestempeld want het zijn twee stempels. Omdat ik nog niet zo lang stempel ging het regelmatig mis........ Het apparaat heb ik sinds een week en ik wil hem niet meer kwijt :).
Hier vind je allerlei filmpjes over de Misti.


Allemaal nog een fijne zondag en tot de volgende keer!

Anneke xxx

8 opmerkingen:

rian zei

Super leuke kaart laat je ons weer zien, geniet nog maar even op de beurs , ik ga de filmpjes bekijken ben benieuwd wat je bedoelt , heb er nog nooit van gehoord
Groetjes rian

Nicole Parmentier zei

Snoepig kaartje weer! Zo leuk met die brilletjes! Jammer dat ik jullie gisteren niet gezien heb. Geniet er nog lekker even van in Nijkerk. Hopelijk zijn de tassen nog te dragen ;-)

heidy zei

Wat een schatje en leuk die brilletjes erbij Anneke!!
XXX Heidy

Aletta zei

Kaart is weer een toppertje Anneke!!!

Groetjes Aletta

Kreatief met Maria zei

Super leuk kaartje. De brilletjes op je kaart zijn enig.
Groetjes Maria

Wil Frutsel zei

Prachtig kaartje, grappige stempel die er weer prachtig gekleurd uitziet, en wat leuk die kleine brilletjes als decoratie!! Hele mooie kaart hoor!!
xx Wilma

Angelique zei

Een hele mooie ingekleurde kaart in leuke kleuren, de brilletjes op de rand zijn schattig. Hopelijk heb je gisteren genoten in Nijkerk.
groetjes Angelique

Bernadet zei

Prachtige kaart Anneke!!
Ik denk dat jullie heel erg genoten hebben dit weekend!!