zondag 26 april 2015

Mo Manning, Little Punk.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag deze kaart laten zien, gemaakt voor het Mo's Dream Team. Deze digi vind ik echt zo leuk......! Lekker stoer!


Gebruikte materialen:
Copic Markers.
Digi en tekst: Little Punk, Mo's Digital Pencil.
Ronde tekst: LOTV
Design papier: MME, Meadowlark.
Heb nu mij favorite SSS Dies op een andere manier gebruikt.

Ik bedank jullie voor jullie bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een reactie. Altijd leuk om te lezen! Nieuwe volgers, welkom op mijn blog.
Fijne zondag!

Groetjes Anneke xxx

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke, stoere kaart!

Aletta zei

Gaaaafff... wat een stoere kaart en vooral de kleurencombi vind ik geweldig mooi... Groetjes Aletta

Nicole Parmentier zei

Wat een stoer chickie! Leuk ook dat blauw in haar haar!

rian zei

Erggggg leuke en stoere kaart vind de kleuren helemaal geweldig ook de haren toppie.
Groetjes rian

Marleen zei

Hele stoere kaart Anneke, echt voor een dwarse tiener, hihi.
Knap gemaakt weer en heel mooi ingekleurd!!!
Fijne Koningsdag morgen en lieve groetjes, Marleen

corryskaart zei

net wat je schrijft een lekkere stoere kaart met deze leuke afbeelding
groetjes corry

Ans Gilbert zei

Geweldig Anneke,
wat een mooie stoere kaart en de digi met tekst is super,
liefs Ans

!neke zei

Wat een stoere kaart ! Toppie !!!!

Renate zei

Dit is pas een stoere meiden kaart. Kei gaaf gemaakt. Niet elk meisje houd van roze, en zoete afbeeldingen.

-xies- Renate.

Angelique zei

Wauw wat een gave kaart is dit, een hele leuke kleurencombinatie.
groetjes Angelique

Kreatief met Maria zei

Stoere kaart heb je gemaakt. Vind 'm erg leuk.
Groetjes Maria

Bernadet zei

Wat een prachtige, stoere kaart is dit Anneke!!

Els zei

Je hebt helemaal gelijk dat dit een hele mooie digi is en wat een pracht kaart heb je er weer van gemaakt.
Groetjes, Els