dinsdag 6 september 2016

Cards & Scrap, Cats on Appletrees.

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om op het blog van Cards & Scrap jullie te inspireren.
Ik heb twee kaarten gemaakt met de Cats on Appletrees stempeltjes. Vind ze toch wel heel grappig.....:).



De dieren op deze kaarten zijn allemaal van Cats on Appletrees en de teksten zijn van Els Brigé.
Voor de tekst Hoera en Gefeliciteerd heb ik snij malletjes gekocht.
De achtergrondjes heb ik gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo, Faded Dots.

Hoop dat jullie mijn kaarten leuk vinden :). Tot de volgende keer.

Groetjes Anneke xxx

7 opmerkingen:

Els zei

Geweldig wat een leuke kaartjes en die cats en appletrees stempeltjes zijn zo leuk. De achtergrond met de faded dots is ook zo mooi gekleurd.
Fijne dag en groetjes, Els

Mariken zei

Oooh, zo tof deze stempeltjes...ik ben er zwaar verslaafd aan!! Je kaartje vind ik dan ook echt tè gek!!

martina's kaartjes zei

ze zijn schitterend ! tja, cats on appletrees zijn dan ook helemaal super natuurlijk ! altijd succes
grtjs,martina
x

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
je kaarten zijn weer leuk en prachtig,
ik vind de teksten van Els Brigé erg leuk en samen met de stansen, mooi te gebruiken,
groetjes,
Ans

Nicole Parmentier zei

Ja supergrappig zijn deze stempeltjes! Mooi hoe je ze gecombineerd hebt met de andere stempels!

Marjan zei

Gaaf Anneke! Kort, want heb schouderproblemen en blog nauwelijks daardoor.

Aletta zei

Wat zijn deze leuk !!!!!!!!!!!!!!!