donderdag 26 januari 2017

Kaarten voor Het Scrapbook Atelier.

Goedmiddag allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten ben ik nu ook designer voor Het Scrapbook Atelier.
Ik heb een soort van cv gemaakt wat ik zoal met deze stempels kan maken. Op 3 januari toog ik naar Klarenbeek met mijn cv :). Karin vond de kaarten erg leuk en ik heb ze bij haar achtergelaten :).

Jullie hebben ze nog niet gezien.........  Misschien tijdens het 10 jarig event afgelopen weekend?
Hier komen ze dan.





Op het FB pagina van Het Scrapbook Atelier zien jullie welke stempels ik heb gebruikt. Voor alle kaarten heb ik CreaLies XXL stansen gebruikt.

Heerlijk om ook eens zulke kaarten te maken dan alleen cute, maar dat blijf ik ook gewoon doen :).

Groetjes Anneke xxx

6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
mijn complimenten voor je prachtige kaarten, echt super.
groetjes,
Ans

Jolanda Cuper zei

Mooi 👍😀
Je post is binnen.
Groetjes Jolanda

rian zei

hele mooie kaarten zijn dit.
groetjes rian

Danielle zei

Ik heb ze inderdaad gezien afgelopen zaterdag. Mooi gedaan!!

Angelique zei

wauw, wat een prachtige kaarten. Zeker de eerste met de prachtige bloesem is mooi. Gaaf idee om die paneeldeeltjes te gebruiken.
lieve groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Ze zijn prachtig Anneke!! Je plek in dit design team is meer dan verdiend!!