vrijdag 28 juli 2017

Follow Your Heart.

Hallo allemaal,

Heb er weer eentje voor jullie :). Ja, ik blijf oefenen en het gaat steeds beter en wordt steeds leuker om te doen.


De gebruikte stempels zijn, de ogen Visible Image en de rest van Art Journey. Achtergrondje had ik nog liggen en heb ik bewerkt met een stencil.

Inmiddels heb ik een nieuwe heattool en nog even antwoord op een vraag in mijn vorig bericht. Nee, ik stop de kaart niet in de broodrooster, maar hou de kaart boven de broodrooster :).

Fijne dag allemaal!

Groetjes Anneke xxx

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Hi hi ik schrok al een beetje. Lijkt met niet zo fris om embossingpoeder op je brood te krijgen! Maar toch fijn om een nieuwe heattool te hebben. Onmisbaar bij dit soort kaartjes. Hij is weer prachtig!

harada57 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.