dinsdag 12 september 2017

Gefeliciteerd met jullie huwelijk.......

Goedemiddag allemaal,

Wat een herfstig weertje is het toch. Jammer dat er geen mooie nazomer is, maar misschien roep ik te vroeg....

Vorige week heb ik twee kaarten gemaakt voor Het Scrapbook Atelier. Er komt een nieuwe collectie stempels aan (verkrijgbaar vanaf 13 oktober) en deze glazen is er één van. Ook heel mooi te combineren met een kerst/nieuwjaars tekst.





Bij de bovenste kaart heb ik de roos (70B) extra in de zelfde kleur gestempeld als de ondergrond (Oxide Antique linnen). Vind het net een beetje meer geven.

Het rode lijstje heb ik gemaakt door allemaal strookjes papier met Gel Medium op de basis kaart te lijmen. Na het drogen licht op geschuurd en toen door de Ditress Oxide gehaald en verder lekker bewerkt met spetters.

Ik wens jullie nog een fijne dag. Echt knutsel weer vandaag.

Groetjes Anneke xxx

3 opmerkingen:

Marjan zei

Achtergrondje en kader zijn supermooi, een gave kaart!

Angelique zei

Schitterende kaarten, zeker de zachte rozen op de achtergrond zijn mooi.
lieve groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Wat mooi Anneke! heel subtiel die rozen op de achtergrond en het kader wat je gemaakt hebt is prachtig!!