zondag 8 oktober 2017

Workshop bij Willy Duit.

Hallo allemaal,

Vrijdagmiddag een workshop gedaan bij Willy Duit in de tuinkamer. Ben al vaker bij Willy geweest, maar blijft leuk, leerzaam, gezellig en dicht bij huis.

Deze keer hebben we 5 achtergrondjes gemaakt met verschillende technieken. achtergrondjes. 2 er van heb ik vandaag afgemaakt.



Deze kaart is gemaakt met de strijktechniek. Met Versamark stempel (Doily Big van Art Journey) je op je papier, dit bewerk je met clear embossigpoeder en de heatool. Daarna leg je je afdruk tussen bv. bakpapier en ga je er met de strijkijzer over heen tot de embossing is opgelost en het papier glad is. Zet de strijkijzer op Cotton en zet stomen uit!
Met de Lily stempel van Art Journey heb ik de kaart afgemaakt.



De 2e kaart is gemaakt met een achtergrondje uit bv. een tijdschrift. Die lijm je met behulp van Gel Medium op een vierkante basiskaart. Drogen met de heatool of gewoon aan de lucht. Daarna wat kleur aangebracht met Distress Ink en stempels van Art Journey.
Be Creative is van Stampinback.

Dit was het voor deze keer. Nog een fijne zondag allemaal.

Groetjes Anneke xxx

6 opmerkingen:

rian zei

bovenste kaart vind ik erg mooi, ook de achtergrond is super
groetjes rian

Trijntje zei

Hoi Anneke De bovenste kaart is prachtig mooie achtergrond ik hou altijd erg van bloemenkaarten.. mooie kleuren. Groeten Trijntje

Angelique zei

Altijd leuk om een workshop te volgen. De bovenste kaart is prachtig, mooie achtergrond en mooie bloemen.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kaarten Anneke. Lijkt me een leuke techniek met het strijkijzer. Je afwerking is ook héél mooi gedaan.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaartjes Anneke, vooral de bovenste vind ik geweldig!!

Gerrina zei

Leuk vind ik deze, vooral de bloemenkaart is een prachtkaart! Fijn weekend, Gerrina