vrijdag 3 augustus 2018

AA uitdaging 12.

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat Aletta en ik elkaar hebben uitgedaagd. Het werd weer eens tijd.

Deze keer was ons uitgangspunt de prachtige achtergrondstempel van Simon Say Stamp (sss101763). 

Dit is mijn kaart voor Aletta.

Achtergrond gemaakt met Versafine Clair inkt op de Gelli Plate.


De prachtige ooievaar is van The Stamping Cottage (Geralda Janssen, 180115).

De topjes van de bomen is een stempel van Crafty Individuals (CL-209).
Verder heb ik met een dop wat cirkels gemaakt met zwart inkt en heb ik wat goud/wit spetters gemaakt. Deze zie je jammer genoeg niet op de foto.

Deze prachtige kaart kreeg ik van Aletta.




Hoe ze deze kaart heeft gemaakt...…. Kijk maar even op haar blog.

Heel erg bedankt, Aletta! Je kaart heeft hier een ere plaats :).

Groetjes Anneke xxx

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat mooi Anneke! Vooral de eerste met de vogels vind ik echt geweldig!

Gerrittina zei

Prachtige kaart!! Leuk die ooievaars.