vrijdag 16 juli 2010

Hier ben ik héél blij mee!

Misschien hadden jullie het al wel begrepen en ik ben een beetje Copic verslaafd aan het worden. Na de workshop bij Nicole is het nog leuker geworden en ja er komen steeds meer Copic Markers bij en waar laat je deze allemaal. Nu zag ik per toeval op de blog van Janneke hoe zij het had opgelost. De doos kun je bij Ikea kopen het heet flört en nu heeft Janneke een hele handige man en hij heeft een mooie houten frame voor haar gemaakt. Op een andere blog (ik weet niet meer welke) kwam ik deze oplossing tegen.

Het zijn houten bestekbakjes en deze zijn ook te koop bij Ikea. Ik heb ze alle 6 aan elkaar gelijmt met houtlijm en er zo één geheel van gemaakt. Ik ben er super trots op!


3 opmerkingen:

Baukje zei

Hallo Anneke
dat heb je weer eens heel knap gedaan hoor super!!!
Groetjes Baukje

Creagea zei

Wauw..wat een super oplossing,geweldig hoor,dit moet ik onthouden dus de hoes die eromheen zit kun je ook bij ikea kopen???
liefs Gea

Marja zei

Dat ziet er netjes en opgeruimd uit.