vrijdag 6 augustus 2010

Geld envelop.

Er is aan mij gevraagd om volgend jaar april (lijkt nog heel ver weg) op een weefclub een workshop te geven. Er wordt op de weefclub maandelijks een workshop georganiseerd wat niets met weven te maken heeft.Een bestuurslid kwam ik toevallig een keer tegen en zij heeft mij gevraagd of ik wel een keer iets met het scrappen bij hun wilde doen. Het heeft nogal wat voeten in aarde gehad wat ik dan moest doen en we hebben samen besloten om een geldenvelop te gaan maken. Nu ben ik van plan om verschillende stylen envelopjes te gaan voor maken.Dit is de eerste.Hij is vrij strak geworden, maar niet iedereen houdt van frutsels.



Heb voorbeeldje heb ik mogen lenen van Marja. Bedankt Marja!
Papier is van Liselore Design.

6 opmerkingen:

Claudia zei

Wat zien ze er leuk uit ben benieuwd naar de andere modellen.

Groetjes Claudia (snn)

Wilma zei

Hoi Anneke,

de geld envelop vind ik er mooi geworden.
Ben ook gelijk volger van jou bog geworden.
Jij maakt mooie dingen.

Groetjes Wilma

Charlotte zei

Mooie envelop Anneke! Maar eh... kom nu maar op met die foto's van je nieuwe scraprekken!!! ;)

Groetjes,
Charlotte

hennie zei

Nou dat moet wel lukken hoor met die workshop.
Enveloppe ziet er mooi uit.
Succes, hennie.

xxx Myra xxx zei

leuk hoor!!!

Baukje zei

Hallo Anneke
Deze is ook heel mooi!!!
Groetjes Baukje