woensdag 10 augustus 2011

Kerst- en vrijkaart Zwolle.

Gisteren lekker een middagje geknutseld met Anneke en Anette (DT leden van scrapbookzolder). Zoals jullie al weten heeft Claudia ons gevraagd of we iets wilde maken met de nieuwe kerststansen van Marianne Design. Bovestaande kaart is mijn uitwerking. Wat een bevalling zeg...... Deze kaart en de creaties van Anette en Anneke zijn ook te zien op de beurs in Zwolle volgende week. Kunnen jullie ze van dichtbij ook even zien.

Gistermiddag hebben we ook besloten om de lootjes voor de vrijkaarten te trekken. Dit omdat er al meer dan een week geen reacties meer waren binnen gekomen en ook omdat we het leuk vonden om dit met z'n allen te doen.

Bij mij is de winnaar .........
                                                          ELLEN.


Ellen mail even je adres, dan stuur ik de kaart zo spoedig  naar je toe. Mijn mailadres staat bij mijn profiel.

Ik wil iedereen bedanken die mee gedaan heeft aan deze candy en misschien een tot ziens in Zwolle, ik ben er alleen donderdag. De scrapbookzolder heeft standnummer 118.

Mochten de winnaars van de Anette, Anneke, Anneke en Scrapbookzolder onverhoopt niet naar de beurs gaan, laat ons dat even weten. Wij willen dan graag de kaart nog een keer verloten. Zou jammer zijn als er geen gebruik van de kaart wordt gemaakt.

xxx






19 opmerkingen:

Unknown zei

Enige kaart Anneke, die stans doet een beetje aan de Tim Holtz stanzen denken. Groetjes, Frea

Gea zei

Misschien een bevalling geweest, maar wel een goeie!
De kaart is namelijk prachtig geworden.
Groetjes Gea

Karen zei

Wow, Anneke, wat een mooie kaart. Heb je mijn mailtje nog gehad?
Groetjes,
Karen

corryskaart zei

hoy anneke
nou dat is erg leuk gemaakt zo met die stans,geweldig!
groetjes van corry

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit
Groetjes

martina's kaartjes zei

wat eenleukerdje, mooi gedaan,
grtjs, martina
x

Kaatje zei

heel mooi kerstkaartje!

groetjes,
Annika

Tinie zei

Mooie kerstkaart!! Ik vind die creatables wel leuk om mee te werken.
groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Wow wat een leuke kaart ik ga je kaart zeker van dichtbij bekijken en misschien donderdag al!
Groetjes Jolanda.

Irene zei

Jij moet maar vaker aan een zware bevalling beginnen want wat er uit komt is absoluut de moeite waard!!!

Groetjes, Irene

Agnes zei

Zo niet Anneke,maar wel prachtig !
Groetjes, Agnes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kerstkaartje Anneke, heel stijlvol! Veel plezier op de beurs, ik ga vandaag naar Den Bosch.
Groetjes van Jacqueline

Anneke Klaas zei

Absoluut prachtig geworden Anneke!!
Je hebt nog iets met die hertjes gedaan he? toppie!!!

Anette zei

Ik geef je helemaal gelijk: zilveren hertje is prachtig op je bevalling.;o)
Mijn vrijkaartje gaat straks al op de bus.

Marjan zei

Mooi resultaat van een middagje gezellig knutselen! Dat hertje is geweldig!

Groetjes, Marjan

Ellen zei

Wat een prachtige kaart Anneke!Toen ik dit hertje voor het eerst zag dacht ik, hm, niet heel bijzonder maar nu ik hem op jouw kaart zie en met de slee erachter vind ik hem toch wel erg leuk.
Nog leuker is natuurlijk dat ik jouw vrijkaartje heb gewonnen, dat komt goed uit want ik ga vrijdag.... Op donderdag moet ik werken dus ik ga je helaas niet persoonlijk ontmoeten, dan doen we dan wel op de KD DT dag...;-)))
Mijn adres heb je wel toch?

Groetjes Ellen

marja zei

Wat een schitterende kerstkaart Anneke, super!!!

Lieve groetjes Marja.

Bernadet zei

prachtige kerstkaart Anneke

Els zei

Mooie kerstkaart heb je ervan gemaakt. Leuk dat zilverkleurige rendier met slee. Groetjes Els