dinsdag 7 februari 2012

eKeF # 101. Sketch 23.


Het is dinsdag vandaag dus weer een nieuwe uitdaging bij eKeF. Deze keer de eer aan team turkoois. De sponsor is deze keer Doe@ding en de uitdaging is een sketch.







Je kunt HIER klikken om te kijken wat voor prachtige creaties mijn DT collega's hebben gemaakt.


Voor deze week is dit mijn laatste post. Donderdagmiddag gaat mijn operatie plaats vinden. Vanaf volgende week zal ik jullie creaties gaan bewonderen via de laptop en zullen er ook twee uitdagingen van mij gepland staan. Na volgende week hoop ik dat ik weer een beetje kan ;)

Heb nog wel een leuk nieuwtje voor de Flexmarker fans. Zeer binnenkort zullen de 40 nieuwe kleuren al op de markt verschijnen
Zondag heb ik samen met Nicole de nieuwe kleuren al gedemonstreerd op de winkeliers vakbeurs in Apeldoorn. Er zitten een aantal prachtige nieuwe kleuren combi's bij....;)

In de linker sidebar van mijn blog vinden jullie een download van de allernieuwste kleurenkaart waar ook de nieuwste kleuren op staan.

Dames tot volgende week!

xxx.

3 opmerkingen:

SandraR zei

Lieve Anneke!
Heel veel sterkte gewenst met je operatie en je herstel! Hoop dat je snel weer "op de been" bent!

Liefs, San

Marjan zei

Ik wens je ook veel sterkte toe, hopelijk verloopt alles goed en ben je snel weer thuis en de oude!

Groetjes, Marjan

Bernadet zei

Lieve Anneke, heel erg veel sterkte de komende tijd