dinsdag 17 juli 2012

elke Kaart een Feestje # 124 "Peuters en Kleuters".

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij eKeF en het thema is Peuters en Kleuters. Is dat geen leuke thema? Hier zijn zoveel leuke stempels/ digi's van te vinden.





De digi die ik gebruikt heb heet Love At First Sight en kun je vinden in de webwinkel van Karen.

De digi heb ik ingekleurd met Copic markers en de uiteinde van de haarkrulletjes heb ik heel licht bewerkt met Promarkers en de Nibs.


De witte blaadjes onder het groene bloementje is een frame deze is te vinden bij Jane Creative. Deze zijn erg leuk om te gebruiken. Ze geven vaak net dat beetje meer.... Ook het witte bloementje op de strik is van Jane.
Het lint heb ik ooit eens gekocht bij een tuincentrum en het belletje heb ik al heel lang in voorraad.
De strik heb ik overigens gemaakt met de Bow-Easy. Deze kun je vinden bij Stampingcorner.
Hier kun je op een hele gemakkelijke manier prachtige strikken mee maken.
Op Youtube kun je hierover filmpjes vinden. Toets gewoon Bow-Easy in en je komt gelijk allerlei filmpjes tegen.
De tekst binnenin de kaart is van Hero Arts (cl272)

Lijkt het je leuk om mee te doen aan deze uitdaging? Lees dan even de voorwaarden op het uitdagingen blog. Hier vind je ook de prachtige creaties van mijn DT collega's.

Toch nog maar even iets over het weer ;) Hopelijk wordt het aan het eind van de week toch beter, zoals er gezegd wordt.
De afgelopen week hebben jullie geen nieuwe creaties van mij gezien, maar dat wil niet zeggen dat ik stil gezeten heb ;). Mocht het nog niet laten zien. Donderdag ben ik er weer met een nieuwe kaart.

Fijne dag allemaal!

xxx.

15 opmerkingen:

Marjan zei

Superkaartje weer met een schattig plaatje en erg mooi afgewerkt!

Tinie zei

Prachtige kaart, Anneke!! Mooie kleuren en leuke details heb je gebruikt!
groetjes Tinie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schatje.
Groetjes Miranda

Irene zei

Dat is zeker een leuke challenge en je schattige kaartje past er perfect bij!

xx Irene

Sandra zei

erg lief en schattig kaartje
gr sandra

Marga50 zei

Wauwwwwww schitterend wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Marga.

Jane Hermsen zei

Haoi Anneke, wat een super leuk kaartje.
groetjes Jane

Els zei

Wauw wat een leuke kaart Anneke en ook de binnenkant is erg mooi zo.
Groetjes Els

Aletta zei

Prachtig !!! wat een plaatje van een kaartje...

Groetjes Aletta

Joke zei

Wauw wat een prachtig kaartje met deze leuke digi.
groetjes joke

Marianne zei

Hij is prachtig Anneke
Liefs, Marianne

rian zei

hoi anneke,

wat een gaaf kaartje is dit , die kleuren zijn zo mooi.

groetjes rian

Cathy zei

Wauw, superkaart!!!! Prachtig ingekleurd!!!

Joke de Wit zei

Hallo Anneke,wat een leuke kaart heb je gemaakt zo met al de details er op.Groetjes Joke

Peggy zei

't is een prachtig kaartje geworden! En ook heel mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy