dinsdag 9 oktober 2012

Elke kaart een feestje #136.

Weer een dinsdag voorbij. Wat gaat de tijd toch snel, naar mijn zin véél te snel.
Zuidlaren en omstreken maken zich op voor de Zuidlaardermarkt, 16 oktober (grootste paardenmarkt van Europa). Voor ons betekent dat natuurlijk extra drukte, maar ook heerlijk een door de weekse dagje vrij.

Nu terug naar de orde van de dag ;). Vandaag een nieuwe uitdaging bij eKeF.. Deze keer weer de eer aan ons team. team roze. Deze keer is de uitdaging "jij verdient een knuffel".



                                    
Stampfairy is deze uitdaging onze sponsor. De stempels van Stampfairy hebben een hoog knuffel gehalte vind ik ;)

Het papier wat ik heb gebruikt is van MME. Jullie denken waarschijnlijk dat het bloementjes en het bolletjes papier designpapier is...... Niets is minder waar. Dit is maskingtape, ook wel washitape genoemd. Dit kwam ik tegen op de beurs in Hardeberg. Al enige tijd was ik er naar op zoek. Bij Patricia haar kraam lag te kust en te keur. Je kunt het voor zoveel leuke projecten gebruiken, ik heb het op wat dikker witte printerpapier geplakt en uitgesneden. Op deze manier hoef je niet een nieuw vel designpapier aan te breken. Je kunt het ook via internet bij Patricia bestellen.
Het borderrandje is van Martha Stewart en het leuke hoekje is van Noor design. Om het af te maken heb ik nog drie dewdrops gebruikt.

Als jullie gezellig mee willen doen..... Hier kun je alles vinden over deze challenge en ook de prachtige creaties van mijn DT collega's kun je hier vinden.

Fijne dag allemaal.

xxx.

28 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk kaartje.
Groetjes Miranda

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Anneke en zo mooi ingekleurd.Groetjes joke

rian zei

hey anneke,
wat een leuk kaartje weer, en een leuke stempel, hoop dat ik deze keer weer eens mee kan doen, ben bijna klaar met mijn kalender en dan krijg ik meer tijd (hoop ik)

groetjes rian
ps heb je het randje met de naaimachine gedaan op gewoon geprikt, (was ik benieuwd naar)

Aletta zei

Hey Anneke,

Het is weer een superlief en superschatigge kaartje geworden, wee r vol met prachtige details.

Groetjes Aletta

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Wat een schattig kaartje heb je gemaakt...een knuffelig plaatje..mooi papier en dat washitape is ook erg leuk..top..

Liefs Ans

Rimmie zei

Hoi Anneke,

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Die Maskingtape is idd erg leuk! Ga eens een kijkje nemen bij Patricia!

Lots of butterfly kisses

Kim

Marjan zei

Heel gaaf kaartje, mooi van kleur en met een erg leuke stempel!

Karin zei

Wat een schatje! Gr. Karin

Els zei

Dit is zeker een kaartje met een hoog knuffelgehalte Anneke. Leuk afdrukje weer.
Fijne dag en groetjes, Els

Kaatje zei

wat een superschattig kaartje!

groetjes,
Annika

Maris zei

wat een moppie is dit zeg, echt lief xx

Riet zei

Schitterende kaart Anneke,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

een superleuk kaartje he ? heel erg geslaagd, mooie, zachte kleurtjes, grtjs, martina
x

Peggy zei

Prachtig kaartje met zeer mooie kleuren.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Aleida zei

Om te zoenen! Leuk dat gebruik van washi-tape. Het past er qua kleur ook erg goed bij.
groetjes,

Sandra zei

lief kaartje, gr sandra

SandraR zei

Wat een beauty, Anneke!
Mooie frisse kleuren en wat een lief afdrukje, zeg!
Prachtig ingekleurd trouwens!
Helemaal super!

Liefs, San

arjette zei

Wat een super lief kaartje zeg!!! Wat zijn die stempels leuk hè!
Mooi zo met dat washi tape.

gr. arjette.

Joke zei

Leuk kaartje Anneke.
groetjes Joke

Anoniem zei

Geweldige kaart Anneke! Super leuk idee om het zo te doen met washitape! Al met al een kaart met een hoog knuffel gehalte!
Liefs, San

Marianne zei

Ziet er perfect uit Anneke.
Liefs, Marianne

Unknown zei

Heel mooi kaartje Anneke!! Groetjes Frea

Tinie zei

Schattig kaartje Anneke!! Leuk gedaan met het tape!
groetjes Tinie

Plony zei

Wat een lieverdje en wat een schattige stempel! Supergaaf kaartje Anneke!
Liefs Plony.

Ellen zei

Wat een schatje Anneke!
Groetjes Ellen

Hetty zei

Super lief kaartje!!

Bernadet zei

wat een heerlijk, vrolijk kaartje is het geworden anneke

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart!