dinsdag 7 mei 2013

Cards & Scrap #166. Sketch en voor Moeder.

Vandaag weer een nieuwe dinsdag. Wat een lekker weer hebben we nu toch.We hebben er lang op moeten wachten, maar niet op een nieuwe uitdaging van Cards & Scrap.
Vandaag hebben we een sketch voor jullie met als optie voor moeder. Jaaaa, zondag is het moederdag!




Heb een kaart voor moeder gemaakt en ik heb een heerlijke douche shower verpakt in een blokzakje die te koop zijn bij Kitty's Craft. Voor de bovenkant heb ik het zelfde papier gebruikt als van de kaart en heb ik een leuke strik gemaakt met de Mini Bowdabra.Tekst heb ik gemaakt op de computer en uit geponst met een pons van Stampin-Up.

Voor de kaart heb ik designpapier gebruikt wat ik een tijdje geleden heb gekocht bij P&P in Doorn. Het hartenborder is van Magnolia en de harten op de hoekjes van het afdrukje zijn van Whiff of Joÿ "Cute Hearts".

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven en dat jullie weer gezellig met ons mee doen.
Wil je nog meer inspiratie?  Kijk >>hier>> dan wat mijn DT collgega's hebben gemaakt.

Onze sponsors zijn deze keer Bugaboo en Happy Stamp.

                                                        http://happystampm.blogspot.nl

                                                        http://www.happystamp.nl/
                                                             http://www.bugaboostamps.com




Al mijn nieuwe volgers, welkom op mijn blog. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben.
Vandaag gaan we weer heelijk genieten van het mooie weer. Veel zonplezier!

xxx


21 opmerkingen:

Lia zei

Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt, leuk plaatje,
groetjes Lia

esmee zei

een mooi kaartje

Je@net zei

Wat ziet dat er super leuk uit, Anneke!

Joke de Wit zei

Hij is mooi Anneke,je hebt een hele grappige digi gebruikt.Groetjes Joke

Els zei

Erg leuk om zo'n mooi kadootje te krijgen voor moederdag. Leuk dat afdrukje ook.
Groetjes, Els

Aletta zei

Helemaal leuk Anneke !
Prachtig papier en kleurencombi.
Geweldig dat alles zo mooi bij elkaar pas, de kaart en die lekkere doucheschuim.

Groetjes Aletta

rian zei

hey anneke.
wat een leuk setje, de kleuren zijn ook erg leuk.
je kaart is erg toepasselijk bij de heerlijk geurende douchegel
zie er toppie uit.
groetjes rian

SandraR zei

Prachtig, Anneke!
Mooie set zo samen en de kleuren zijn ook zo lekker fris en passend bij het kado en de stempel!
Super!

Liefs, San

Jeannette zei

erg leuk en humoristisch plaatje en het kaartje is schattig zo, groetjes Jeannette

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Wat leuk..mooie combi van kaart en een bijpassend cadeautje, de digi is ook super.liefs van Ans

heidy zei

Wat een geweldige kaart!!
Groetjes heidy

Marian zei

Gezellige mooie kaart
Groetjes

Marianne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Liefs, Marianne

Marjan zei

Wat een gaaf cadeau setje is het zo geworden! Helaas heb ik geen moeder meer, maar ik ben er zelf een en nu word ik dus verwend :)

Riet zei

Wat een geweldige kaart Anneke.

Liefs Riet.

Marijke zei

Wat ziet dit er leuk en feestelijk uit.

groetjes,
Marijke

Tinie zei

Wat een leuk setje heb je gemaakt, Anneke!! Mooie strik ook, wat een leuk apparaatje hè!

Groetjes Tinie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke kaart voor moederdag...deze moeder zit al te genieten in de badkuip met een martini erbij,lijkt mij ook wel wat,hihi,lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

wat een superkaart ! heel erg geslaagd ! is wat anders dan een stofzuiger of een boormachine ontvangen he ? =)
grtjs, martina
x

Bernadet zei

Prachtig setje Anneke!!

Annette zei

Wat een super geinig kaartje!
XoxoAnnette