zondag 18 augustus 2013

Rory

Vandaag wil ik jullie graag deze kaart laten zien. De stempel heet Rory en is één van de nieuwste stempels van Mo.
Geweldige stempel zoals ze daar staat op de  pumps van haar moeder :).



Rory heb ik ingekleurd met Copic markers.
Skin/Huid: E 51, 53, 50, 93
Hair/Haar: E43,42,40
Pants/Broek: R17, 14,12
Shirt: BG13, 11, 10
Pumps:Y15, 13, 11

Het design papier is van MME. Bloemen van Wild Orchid Crafts. Vlaggetjeslijn van La-La Land Crafts.

For this Sunday I chose the cheerful image, Rory on the big pumps from her mother......  You can find Rory in Mo's shop.

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog vandaag!
Thanks voor stopping by today!

xxx

13 opmerkingen:

Whimcees zei

Hello!

Very nice! I love how you bordered the card layers! This is such a cute image - I had to have it for my own as soon as I saw it! I love Mo's 'dress up' images. Beautiful card! Wishing you a lovely day!

Hugs,

Barbara Diane

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook een beeldschone kaart
groetjes Janie

Alexandra♥ zei

This is beautiful, Anneke! Love how you colored the image!

Marianne zei

Wat een mooi kaart is dit.
Liefs, Mariane

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Wat een schatje is dit, zo'n lief stempeltje, je kaartje is weer helemaal leuk, liefs van Ans

Ghea zei

wat een schatje is dit weer Anneke lief afdrukje en een prachtig kaartje.
Liefs Ghea

Karin zei

Wat een schatje Anneke, ik vind de vlaggenlijn erg leuk!
Gr. Karin

Agnes zei

Prachtig kaartje weer, Anneke! De stempels van Mo zijn ook zo leuk !
(veel leuker dan die kindjes die niet mogen praten ...)

Sandra zei

wat een lieverdje van een kaartje weer
gr sandra

Els zei

super wat een leuke kart en dat afdrukje met die veel te grote schoene is zo cute he. Net mijn kleindochter.
Groetjes, Els

jolanda zei

mooi kaartje met grappige afbeelding

rian zei

Wauwwwwww anneke wat een super kaartje, ik heb de stempel ook nu nog een keertje inkleuren.
Maar heb nu een mooi voorbeeld hihi.
Groetjes rian

Renate zei

Helemaal leuk! Heel herkenbaar ook, mijn nichtjes vinden het ook super om mijn pumps aan te trekken.

-xies- Renate.