zondag 10 november 2013

Video Girl.

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien die ik gemaakt heb met de stempel Video Girl. Natuurlijk is deze weer te vinden in mij favorite winkel, Mo's Digital Pencil ;)


Deze stempel is er ook in de jongens variant, maar ik wilde graag eens een keer dit meisjes variant maken. Wilde de kaart best een beetje stoer houden. De stempel is ook best een beetje stoer vind ik, maar er mocht best iets vrouwelijks aan zijn. Zelf vind ik dat best goed gelukt is......

De stempel is ingekleurd met Copic Markers.
Skin/Huid: E50, 51,53 E93.
Hair/Haar: E44,43,41,40
Clothes/Kleren: G24,21,20. E33,31,30
Pillows/Kussens: E97,95,93. B34,32,00

Text/Tekst is van LOTV. Bingo Kaartjes zijn van Joy. Hoekjes zijn van Whimsy en de bloem met blaadjes van Memory Box.

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog.
Thanks for stopping by.

xxx

13 opmerkingen:

rian zei

Ja hoor hij is zeker goed geluk, en ik vindt deze meisjes variant ook erg leuk.
want laten we eerlijk zijn ook meiden spelen graag een game spel.
(hier gelukkig niet)

groetjes Rian

Marjan zei

Dat stoere element is goed gelukt hoor, het is een heel gaaf kaartje! Leuk die kaartjes erachter en de wat schuine plaatsing van de onderdelen.

Els zei

Schitterend leuke kaart voor een meisje en zo leuk en lief dat meisje met het pc spelletje.
Helemaal van deze tijd. Een heel mooi afdrukje weer.
Groetjes, ELs

Karin zei

Prachtig Anneke, erg mooi ingekleurd.
Gr. Karin

Wil zei

IK zie de kleinkinderen zo zitten !!!!!!!
Wat een hartstikke leuke digi en zo mooi gekleurd !!!!

Groeten WIL

heidy zei

Hij is geweldig Anneke!!
XXX Heidy

Bernadet zei

Ooow wat een plaatje Anneke!!

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Anneke, leuke stoere digi, wat heb je de mooie Noormal goed verstopt, superleuke kaart,liefs Ans

Aletta zei

Geweldige leuke kaart Anneke!
Mooie kleurencombi en toch een stoere uitstraling.
Groetjes Aletta

bolletjelucky.blogspot.com zei

Goed in je opzet geslaagd hoor om een stoere meisjesvariant te maken...ik vind de kaart erg leuk geworden...lieve groetjes Miranda

debby4000 zei

Absolutely gorgeous and adorable too.
luv
Debby

Renate zei

Een lekkere stoere meiden kaart. Gaaf hoor!

-xies- Renate.

Anneke zei

wat een super mooie en leuke kaart.
groetjes van Anneke