zondag 21 september 2014

Mo Manning, Fall Fairy Jesen.

Goedemiddag dames,

Vandaag heb ik twee blogposten maar nu mijn gebruikelijk zondagspost voor het Mo's Dream Team.
Sommige van jullie hebben deze kaart waarschijnlijk als gezien de afgelopen week. Het is nl. mijn bloghopkaart, maar deze kaart heeft nog niet op het Mo's Dream Team blog gestaan.....

Deze week had ik 3 deadlines te halen. Best heftig, maar het is gelukt! Twee kaarten hebben jullie nu gezien de derde moet nog even wachten.


Het thema voor deze kaart was Autumn (herfst) en ik heb voor dit schatje, Fall Fairy Jesen gekozen.
Digi is weer ingekleurd met Copics. Het design papier is een oude lijn, maar nog steeds mooi van Maja Design. De tekst is gemaakt door Aletta. Bedankt Aletta!! Bovenaan het plaatje heb ik een creatables van Marianne Design gebruikt LR0270 en de hoekjes zijn van Whimpsy, Corne Die Set.
Wat lintjes aan de zijkant uit eigen voorraad.

Heb op internet gelezen dat het vandaag nog redelijk droog blijft. Wij gaan straks nog maar een stukje fietsen zolang het nog kan. We gaan een rondje Norg fietsen in ons mooi Drenthe :).

Allemaal een fijne dag en geniet er nog maar lekker van!
Voor mijn eerdere bericht vandaag klik >>Hier>>.

xxx

2 opmerkingen:

rian zei

ook al had ik hem al gezien hij blijft leuk.
veel plezier met het fietsen
groetjes rian

Kreatief met Maria zei

Lief kaartje Hanneke.
Geniet nog van het mooie weer.
Groetjes Maria