vrijdag 16 januari 2015

Superuitdaging Cards & Scrap 18.

Goedemorgen allemaal,

Ook deze keer heb ik mee gedaan aan de Superuitdaging van Cards & Scrap. Het thema sprak mij heel erg aan nl. DIY DESIGNPAPIER.





SUPERuitdaging wil zeggen... maak 2 bij elkaar horende creaties.

De uitdaging is deze keer om zelf je eigen designpapier te maken.
Ik heb de achtergrondstempel Circle Dot Background van IndigoBlu gebruikt. Deze gestempeld met Versamark, daarna bewerkt met witte embossingpoeder van Hero Arts en de heat tool. Daarna het papier bewerkt met allerlei kleuren inkt met de bleending tool.
Voor de witte kaart:
Stampin Up inkt, Smoky Slate, Baja Breeze en Lucky Limeade.
Voor de zwarte kaart:
Stampin Up Hello Honey,Tangelo Twist en Distress Black soot.
(Ik had de inkt al opgeruimd en ik hoop dat ik de juiste kleuren heb genoemd)


Daarna witte en zwarte cardstock bewerkt met de Polka Dot stencil van Stampin Up. Op de zwarte kaart kun je dat op de foto helaas niet zo goed zien.

Lees alles over deze superuitdaging op het challengeblog van Cards & Scrap en doe gezellig mee. Er is een leuke prijs mee te winnen.
 
Allemaal een fijn weekend met hopelijk wat beter weer.
 
Groetjes Anneke.
 
PS. Voor de bloghop van het Mo's Dream Team klik hier.
 

 


11 opmerkingen:

rian zei

ik zag hem gisteren op de C&S maar ze zijn erg leuk.
wie weet ga ik ook weer meedoen hihi.
groetjes rian

Ans zei

Schitterende kaartjes Anneke!

Liefs ans

Je@net zei

Twee prachtige kaart, Anneke!

Els zei

Hele mooie kaarten Anneke en wat een mooie kleurtjes.
Groetjes, Els

Kreatief met Maria zei

Het zijn super mooie kaarten geworden Anneke, wat een prachtige technieken heb je gebruikt.
Groetjes Maria

Nicole Parmentier zei

Ik vind ze beide echt prachtig Anneke! Grappig om te zien wat kleur doet met een ontwerp, ze zijn hetzelfde maar toch zo verschillend geworden. Heel mooi!!

Marjan zei

HEEL gaaf Anneke! Mooie tinten en wat een mooie stempel is dat. Zou niet kunnen kiezen welke ik de mooiste vind.

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Het zijn 2 prachtige kaarten geworden, mooie achtergronden heb je gemaakt, super weer,
liefs Ans

Petra-loves-paper zei

prachtige kaarten!

Wil Frutsel zei

Prachtig stempelwerk Anneke, heel erg artistiekgemaakt. Is echte kunst!!
xx Wilma

Erica ♥ zei


Jeetje wat heb je dit schitterend gemaakt,
hele mooie kaarten zo ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}