dinsdag 9 juni 2015

Cards & Scrap #238.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij Cards & Scrap. Deze keer is de uitdaging inches. Dat zijn vierkantjes of rondjes met een doorsnee van 2,5 cm.



Ik vond dit layout op Pinterest en ja, ik hou wel van strakke kaarten :). De vierkantjes heb ik gesneden mat mijn favorite stansjes van SSS. Op het wit papier nog wat strakke lijnen getrokken met een fineliner. Nog een keer gemat met zwart cardstock. Tekst op de kaart gestempeld met behulp van de Misti en klaar is de kaart.

                                                          http://www.mariannedesign.nl/   

De sponsor van deze uitdaging is Marianne design. Doen jullie gezellig mee?
HIER vinden jullie alles over de uitdaging en kunnen jullie ook de prachtige creaties van mijn DT collega's bekijken.

Fijne dag en nog heel erg bedankt voor de positieve berichten op mijn vorige kaart.

Groetjes Anneke xxx

14 opmerkingen:

Ghea zei

Het ziet er superrrrr strak uit.....prachtig hoor
Liefs Ghea

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi en modern kaartje is het geworden!

Wil Frutsel zei

Leuke kaart met de verschillende kleuren. Een heel mooi abstract schilderijtje lijkt het wel. Mooi gedaan!!
xx Wilma

Marleen zei

Gave strakke kaart Anneke!
Heel mooi gemaakt.
Lieve groetjes, Marleen

Bernadet zei

Supermooi Anneke

Els zei

Schitterend mooie kaart met de inchies/vierkantjes en leuke kleurtjes zijn dit bij elkaar. Ziet er heel mooi uit met deze stansjes.
Fijne dag en groetjes, Els

Je@net zei

Mooi en trendy kaartje, Anneke!

rian zei

inderdaad een hele mooie en strakke kaart.
groetjes rian

Aletta zei

Helemaal mooooiiiii....

Groetjes Aletta

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
mooie, strakke kaart, leuke kleurtjes heb je gebruikt..
groetjes Ans

Margot zei

Gaaf, heel modern kaartje, daar hou ik van!

!neke zei

Hij is gaaf !
Kaart naar mijn stijl !
Groeten Ineke

Angelique zei

Mooie, strakke kaart, het lijken wel leren vierkantjes. Mooi hoor.
groetjes Angelique

Marjan zei

Ik houd ook van strakke kaarten, mooi is deze Anneke! Je hebt het ook heel precies gedaan, een vereiste bij dit soort kaartjes.