dinsdag 4 augustus 2015

Cards en Scrap # 242 , zwart/wit en geel.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij Cards en Scrap. Deze keer is het een kleuren uitdaging, zwart/wit en geel.


Binnenkant van de kaart.

Deze kaart heb ik gemaakt met de creme shaving techniek, of te wel met de scheerschuim techniek. Leuke techniek!
Op mijn pinterest kun je heel veel voorbeelden vinden https://www.pinterest.com/annekekiewiet/cards-with-shaving-cream/

Alle info over deze uitdaging kan je HIER vinden zoals de andere prachtige voorbeeld kaarten van mijn mede-designers en natuurlijk welke prijs je kan winnen;).

Heb een aantal vragen gehad hoe ik mijn vorige kaart heb gemaakt. Deze week nog zal ik jullie stap voor stap laten zien hoe ik het gedaan heb :).

Fijne dag allemaal.

Groetjes Anneke xxx

7 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi kaartje . Krachtig tekstje !!
Liefs ☆ Sarah ☆

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Anneke, de achtergrond is echt mooi geworden en wat zal het lekker geroken hebben...;) Ik vind hem heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

rian zei

mooi kaart is dit en ook de tekst zegt genoeg.
kijk er al naar uit als je laat zien hoe je je vorige kaart hebt gemaakt.
groetjes rian

Renate zei

Super mooi kaartje. De kleurencombi is heel sterk.
Ik ben meteen ff gaan spieken bij je linkje. Deze techniek moet ik even onthouden. :o)

-xies- Renate.

Bernadet zei

Die is mooi Anneke!
Idd de tekst spreekt voor zich!

Els zei

Ik had hem al gezien maar nogmaals Anneke het is een pracht kaart met deze moeilijke kleuren.
groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

oei, moeilijke kleurencombi voor mij, maar jou is het prima gelukt! Mooi kaartje!!!