vrijdag 1 april 2016

A&A Uitdaging 10.

Goedemorgen allemaal,

Zoals jullie weten dagen Aletta en ik elkaar regelmatig uit met het maken van een kaart. Deze sturen we dan naar elkaar. Dit is alweer de 10e keer.
Het was de beurt aan Aletta om iets te bedenken. Ze heeft gekozen voor een heel leuk modelletje, maar ik kan jullie zeggen ze heeft het mij daarmee best moeilijk gemaakt........

Dit is mijn kaart voor Aletta.


De onderste stuk van de kaart heb ik gemaakt met een achtergrond stempel van Hero Arts met clear embossingpoeder. Voor het lila gedeelte heb ik de SU stempel Regarding Dahlias gebruikt. Deze staat ook aan de binnen kant van de kaart. De tekst is ook van Hero Arts deze is niet goed te zien, maar er staat Friends, so happy to have you in my life. Daar ben ik het helemaal mee eens :))

Dan het pronkstuk van Aletta :). Deze kaart staat hier te pronken op de kast. Heel erg bedankt, Aletta!



Allemaal een heel fijn weekend. Als je het mag geloven wordt het goed weer.

Wie gaan er volgende week naar de Arts Specially? Aletta en ik gaan het hele weekend. Wie weet komen we elkaar tegen.

Groetjes Anneke.

8 opmerkingen:

Aletta zei

Jij ook bedankt voor de prachtige kaart met super lieve tekst aan de binnenzijde... En volgende week op de Art Specially kunnen we gezellig t hele weekend beppen en freubelen... zo'n zin in:))) Groetjes Aletta

Wil Frutsel zei

Dat is weer een hele mooie Anneke, knap gedaan en mooi papier en stempels heb je gebruikt!!
xx Wilma

rian zei

super mooie kaarten zijn het , en veel plezier volgende weekend op de beurs, komt vast goed met jullie hihi.
groetjes rian

Els zei

Erg mooie kaart is dit weer en een mooi modelletje. De witte bloem vind ik super mooi.
Veel plezier volgende week bij Art Specially.
Groetjes, Els

Marjan zei

Lijkt mij ook best een moeilijk model, maar je hebt er toch een mooie kaart mee gemaakt! Mooi papier combi ook.
We komen jullie vast wel tegen! :)

Angelique zei

Wat een gaaf model had Aletta uitgezocht. Jullie hebben er beiden een prachtige kaart mee gemaakt.
lieve groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Wouw wat hebben jullie dat gaaf gedaan met dit modelletje! Beide kaarten zijn prachtig geworden. Veel plezier bij Art-Specially, ik ga de 9e, dus misschien komen we elkaar tegen!

Danielle zei

Super leuk model, ik ben door jullie geïnspireerd en heb hem ook gemaakt! Bedankt voor de inspiratie Anneke!