vrijdag 16 november 2018

Hartelijk Gefeliciteerd en Kerst.

Goedemorgen,

Heb 3 kaarten gemaakt met de nieuwe kaderstempel van Het Scrapbook Atelier. Deze stempel is zeer veelzijdig. Kijk maar eens naar mijn voorbeelden :).




Bij deze kaart heb ik eerst een velletje Schut papier 225 gr. 11 x 15 cm bewerkt met de blending tool  Hiervoor heb ik 3 kleurtjes Distress Ink gekozen. Daarna met wat water in hand wat spetters gemaakt en gedroogd met de heattool. Na het uitsnijden van de vakjes bleef het frame over van de middelste kaart.



Bij deze kaart heb ik net andersom gewerkt als bij de bovenste kaart. Alles gestempeld op wit papier want het frame is deze keer gekleurd.


En dan hebben we hier weer mijn favoriete bloem van dit moment. Hij is ook heel goed te gebruiken voor een kerstkaart, vind ik. Deze keer geen tekst gestempeld in één van de vakjes, maar op een stukje vellum. Ook weer leuk!

Fijn weekend en toto de volgende keer.

Groetjes Anneke xxx

2 opmerkingen:

Monique zei

Ze zijn prachtig Anneke. Ik zag ze al op FB voorbij komen. Echt heel mooi gedaan!
Groetjes, Monique

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaartjes Anneke!