vrijdag 1 februari 2019

Love of Beauty is taste, Creation of beauty is Art......

Hallo allemaal,

Ik was vandaag een dagje vrij en door het weer (hier heeft het flink gesneeuwd) ben ik heerlijk mijn hobbykamer ingedoken om deze vouwkaart af te maken.
Deze kaart stond al een tijdje op mijn To Do List en toen ik vorige week deze stempel set binnen kreeg wist ik dat ik met deze set de kaart wilde maken.


De stempel set is van Art Journey, Vintage Sewing. De tekst op de voor- en de achterkant zijn van Darkroom Door.


Voorkant


Achterkant
   
 Allemaal een fijn weekend! Zondag ga ik een begin maken met iets nieuws, ik kan er nog niets over zeggen, maar ik laat jullie het weten.  

Groetjes Anneke xxx                                                  


                             







             
                                       
                 
                                                    

                                                    

3 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Miranda

Willy zei

Schitterende kaart Anneke!!

Angelique zei

Schitterende kaart, mooie details.
groetjes Angelique