zondag 8 maart 2020

D-Lines.

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik designer voor Hobbycompleet De Duif.
Nu heb ik geweldig nieuws...….. Hobbycompleet De Duif komt met een eigen stempellijn en toebehoren.
De stempels zijn ontworpen door Jacqueline van Koningsveld. 
Ze zijn vanaf 9 maart te preorderen in de webwinkel van Hobbycompleet De Duif en vanaf 14 maart te koop op de Art Specially te Nijkerk.






Met 4 stempels heb ik al wat gemaakt.





Het zijn prachtige stempels met mooie fijne lijnen die uitstekend stempelen. Ze zijn van rubber en al gemounted. Op mijn FB pagina vind je een beschrijving hoe ik de kaarten heb gemaakt.

14 maart help ik een dag in de stand van Hobbycompleet De Duif. Jullie kunnen daar dan ook de voorbeelden bekijken die mijn DT collega's hebben gemaakt.

Groetjes Anneke xxx

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige stempels zijn het en je hebt een hele mooie serie kaarten gemaakt waarop ze mooi tot hun recht komen. Mooie fleurige kleuren heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Ziet er geweldig uit !
Groeten Ineke

Renate zei

Het is een prachtige serie stempels, en je hebt er ook nog eens super mooie kaarten mee gemaakt.
Aan inspiratie geen gebrek.

-xies- Renate.

Petra-loves-paper zei

Jouw voorbeelden zijn stuk voor stuk schitterende kaarten, geeft zeker heel veel inspiratie om zelf met deze mooie serie te gaan spelen,groetjes Petra

Trijntje zei

Wat een leuke creaties Anneke. Groeten Trijntje