donderdag 17 maart 2011

Een lief klein meisje is geboren.....


Deze week lag er een een geboorte kaartje in de bus. Reden om om een geboorte kaartje te maken. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Copic markers. Weet niet meer welke kleuren, had ze al opgeruimd. Het labeltje achter het plaatje heb ik met behulp van de computer de namen van het babietje geprint. Het borderrandje is van Martha Stewart. Tekst is van mij zelf.

Op 2 april bestaat mijn blog 1 jaar. Denk..... dat ik dan iets leuks ga bedenk. Hou mijn blog dus in de gaten!

Bedankt voor jullie overweldigende reacties op mijn vorige kaart. Vond het echt geweldig!

xxx Anneke.

30 opmerkingen:

Irene zei

Wat schattig, het plaatje en de kleur papier allemaal even lief en super hoe je dat met de namen hebt gedaan!!!

Groetjes, Irene

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Anneke!! Super!
Groeten Kristel

Esther zei

Prachtig kaartje zo geworden.
Leuk idee zo met de tekstachtergrond.

Groetjes Esther

Tineke's hobby zei

wat een schattig kaartje mooi papier en de achtergrond is ook erg mooi
Groetjes Tineke

Oeneke zei

Lief kaartje geworden, leuk idee, de namen op het label

Wil zei

Hoi,
Wat een snoepie is dat,en een leuk idee zo de namen v d baby op de achtergrond.Ik denk dat de papa en mama van Isabel sophie daar ook erg blij mee zullen zijn.

Groeten WIL

Marjan zei

Ah, wat een lief en schattig meisjes kaartje. Mooi!!

Groetjes, Marjan

Elly zei

Tjeetje,wat lief,ontzettend mooi papier en prachtig erbij ingekleurd,voor mij helemaal af!

Groetjes Elly

Marian zei

Snoezig
Groetjes

Maris zei

schattig ,lief kaartje heb je gemaakt xx

Sandra1968 zei

Een superleuke en lieve kaart!

Joke zei

Wat een schattig geboorte kaartje en wat leuk die namen erachter knap gedaan hoor.
Mooie kleuren gecombineerd het is een plaatje.
groetjes Joke

Aleida zei

Wat een schattig babykaartje! Mooie kleuren.
groetjes,

Maudy zei

Prachtig lief kaartje is dit geworden. Erg mooi

Sandra zei

alweer zo een lieverdje en wat heb je het mooi gemaakt zeg vooral die tekst achter het babytje met haar namen, helemaal leuk
gr sandra

Marlies zei

Wat een schattige kaart heb je gemaakt, mooi papier in mooie kleur en heel leuk gedaan met de tekst achter de afdruk. Super!
groetjes, Marlies

*mieke* zei

Ooohhhhhh wat een lieffie is het zeg!
En ook zo mooi ingekleud ook!
Groetjes Mieke

Kaatje zei

heel mooi en schattig kaartje! heel leuk gedaan met de tekstachtergrond!

groetjes,
Annika

Tanja zei

Wat een prachtiog kaartje is dit geworden.
Liefs,
Ester

Anette zei

leuk met die tekst erachter!!!!

Jolanda Cuper zei

Super schattig kaartje en wat een leuk idee om die namen er achter te maken!
Groetjes Jolanda.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en schattig kaartje Anneke!
Groetjes van Jacqueline

miriam zei

wat een lief snoezig kaartje anneke.

liefs miriam

Gea zei

Wat een schatje! Mooie naam heeft de baby gekregen
groetjes Gea

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje weer, en wat leuk zoals je data met die namen hebt gedaan op de achtergrond, erg mooi.
\gr. Liesbeth

Riet zei

Prachtig kaartje Anneke,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

Och, wat is het een schatje !!! mooi en lief,
groetjes, martina
x

Jacquelien zei

Wat een enorm prachtige kaart! Super!

Hellen Leijsten zei

Wat een lief kaartje zeg,
echt schattig.
Ik was een paar daagjes naar mijn dochter geweest.
Ik had zelf net een kaartje op mijn blog
gezet.En toen zag ik die van jou.
Ja was wel toevallig hi hi.
maar die van jou vind ik ERG schattig.
Groetjes Hellen.

Yvonne zei

Super mooie kaart geworden.Lieve groet Yvon