maandag 28 maart 2011

Weer Awards gekregen......

Vorige week heb ik een award van Marja gekregen. Marja héél erg bedankt! Vind het altijd weer een eer.



Van Jolanda heb ik ook een Award gekregen. Jij ook bedankt, Jolanda! Heel lief van je.
Jolanda is nieuw in het DT team van mens- en girlscardsworld.

Neem maar eens een kijkje op beide dames hun blog. Zij maken prachtige creaties.

Nu moet ik ook weer een aantal opdrachten doen, maar dat heb ik al een aantal keren eerder gedaan. Kijk hier voor bij awards. Ook moet ik deze award doorgeven, maar zoals jullie weten vind ik dit heel erg moeilijk. Ik wil hem graag doorgeven aan iedereen die mijn blog volgt.

Nogmaals meiden bedankt!!

xxx Anneke.

4 opmerkingen:

Irene zei

Proficiat met je awards Anneke...het wordt een muur vol als je zo doorgaat, hihihi!!! Ga je lekker aan de koffie met cupcakes in Zuidlaren vandaag??

Liefs, Irene

miriam zei

gefeliciteerd met je award anneke
Je hebt ze dik en dubbel verdient

liefs miriam

manuela zei

Proficiat met je awards Anneke...
Je hebt ze dik en dubbel verdient

liefs
Manuela

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd met je awards!
Groetjes, Sandra