dinsdag 1 november 2011

DMCC # Challenge 10

Zoals beloofd nog een post vandaag.

Vandaag is er ook een nieuwe challenge van strart gegaan bij de Dutch Magnolia Chickies. Miriam en ik hebben het stokje overgenomen van Danielle en Steffie. Er is een klein beetje veranderd, dit staat allemaal op het challenge blog vermeld.

Deze keer mocht ik de challenge bedenken en ik heb ik gekozen voor , maak een kaart met je favorite Magnolia. Dit kan toch niet moeilijk zijn ;lol))

Onderstaande is mijn uitwerking.


Karin van Hobbiesjoppie stelt deze keer een prachtige prijs beschikbaar.



Bij een deelname van meer dan 25 heeft Jane van Jane Creative een extra prijs beschikbaar gesteld.




Lijkt het jullie leuk om mee te doen lees dan op het challenge blog eerst even de voorwaarden.

Mijn DT collega' s hebben ook weer prachtige creaties gemaakt. Kijk HIER maar eens.

xxx.

23 opmerkingen:

jans zei

lief kaartje gr jans

Karin zei

Wat een leuk kaartje, mooie kleuren.

Diana zei

Wat een mooi kaartje! leuke challenge ook, miss dat ik daar nog wel een kaartje voor ga maken, alleen nog bedenken wat mijn favoriete Magnolia is, zijn er zoveel.
Groetjes Diana.

Els zei

Een heel leuk kaartje hoor.
Groejtes Els

Mandy's Magnolia cards zei

Prachtig Kaarje heb je gemaakt zeg :)
groetjes, Mandy

*mieke* zei

Heel erg mooi Anneke...lief al dat roze! En nogmaals heel veel succes tijdens de beurs en natuurlijk vooal genieten:-)
Groetjes Mieke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

Yvonne zei

Hartstikke mooie kaart Anneke!
groetjes Yvonne

Elly zei

Een erg mooi kaartje,vind het wit er erg mooi bij afsteken!
Veel plezier komende dagen!

Groetjes Elly

Tini zei

Hij is echt heel mooi! Supermooi gemaakt hoor.

Gr. Tini

Bernadet zei

prachtig Anneke.
Mooi papier en stepel heb je gebruikt

corryskaart zei

kan heel goed begrijpen dat dit je favoriet is want het is een plaatje!
groetjes van corry

miriam zei

schitterende lieve kaart ,ook je kaart van kd is prahtig geworden anneke
je leest dit niet meer denk ik ,maar anders veel plezier op de krea doe en tot vrijdag
gr miriam

danielle zei

Prachtige kaart, mooi kleuren en geweldige Tilda met beertje, vindt die ook de leukste van deze serie!

Groetjes, Danielle

Irene zei

Het is weer een echte Anneke, schitterende kleuren en hele mooie sketch!!!!
Eer je deze reacties leest heb je waarschijnlijk platvoeten van de beurs maar ik hoop ook een heel tevreden gevoel. Lekker slapen in je eigen bedje straks,

liefs Irene

Riet zei

Schitterende kaart Anneke,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel mooi die stempel en kleurtjes.Leuk ook die knoopjes
Groetjes Tineke

* Üla * zei

Wauw, wat is die snoezig geworden, Anneke!
De accentjes met kant en de mini knoopjes zijn net als de kleurtjes onwijs mooi!
groetjes Ula

Maris zei

wat een lieve kaart is dit zeg, een echt snoepie, ik ga ook gauw beginnen an de challenge xx en trouwens veel plezier op de kreadoe xx

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Anneke! Zo schattig, dat Tildaatje! Alles past perfect bij elkaar.

Liefs, Sandra

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur en natuurlijk ook een lieve stempel. Heb deze ook, vond die zo lief.

Groetjes Astrid.

SandraR zei

Lieve Anneke!

Ik heb geprobeerd je een mail te sturen, maar ik heb geen outlook. Dus helaas werkt je link niet bij mij.
Ik heb foto's die ik graag jouw kant op wil sturen, zou je me misschien via mijn blog willen mailen, dan kan ik je terug mailen.

Alvast bedankt!

Liefs, San

P.s. leuk je gisteren gesproken te hebben!!! :-D

Vera zei

Wat een gaaf kaartje!
Leuk met die knoopjes ook :)
Tof dat je eventjes bent langsgekomen op mijn blog en volger bent geworden!
Ik ook bij jou :D

Groetjes

Vera