zondag 13 november 2011

Super candy bij Karen's Doodles nl.

De blog van Karen Doodles nl. staat op nummer 29 in de top 100 meest populaire Nederlandstalige blogs van Twingly! Als hoogst genoteerde kaart-/stempel-/uitdagingenblog nog wel.

Dat is natuurlijk een klein feestje waard en dat willen wij vieren met jullie want dankzij jullie staan wij zo hoog genoteerd!
Daarom willen wij onder onze blogvolgers een super candy verloten.


Wat moet je doen om deze super candy te kunnen winnen, klik dan HIER voor alle info.

Vanaf volgend jaar gaat er het één en ander veranderen op het blog van Karen Doodles Nederland en kan je zeggen "het wordt superleuk" wil je meer weten klik dan HIER voor meer info.

Ik wil ook nog even mij excuus aanbieden dat ik deze week zo weinig op jullie blogs ben geweest. Moe van de Kreadoe en mijn dagelijkse wekzaamheden hebben mij de afgelopen week behoorlijk opgeslokt. Dit is deze week ook nog het geval, omdat wij een nieuw kassa systeem krijgen. Zodra ik weer in rustiger vaarwater zit maak ik het weer goed.

Fijne zondag!
xxx

2 opmerkingen:

Irene zei

eker weten dat dit een feestje waard is en wat een super gave candy, ik ga zeker een gokje wagen! Ook de verandering vanaf 2012 heb ik zojuist gelezen.het kan alleen maar nog leuker worden straks!!!
Sterkte met je drukke programma Anneke, liefs

Irene

Liberta zei

Hieper de piep wat een top prestatie van harte.
En wat een super gave candy Anneke.
Ik ga zeker een poging wagen.
Jullie ook een hele fijne zondag.

Liefs, Lieb