maandag 2 januari 2012

Mag ik aan julie voorstellen!

31 december 2011 was de allerlaatste dag van Karen Doodles NL., maar omdat Mariska en Renata alles zo goed voorbereid hebben komt het vernieuwde challenge blog eerder online als gepland.

Mag ik jullie voorstellen.........


Benieuwd naar het nieuwe challenge blog? Je kunt hem HIER bekijken.

Op het EKEF-blog start op dinsdag 3 januari daar de 1e echte EKEF-uitdaging.... Maar morgen worden eerst nog de sponsors op dit blog bekend gemaakt en deze zijn  geweldig.




Ook het DT-team is weer uitgebreid met superleuke en creatieve dames. Wie dat zijn ? Deze dames stellen zich voor op het challenge blog.

As. dinsdag gaat de eerste challenge van EKEF van start.

Als je net zo enthousiast bent als wij zijn dan kun je alvast de blinkie "elke Kaart een Feestje"-fan op je blog zetten:

xxx

2 opmerkingen:

Elly zei

Het lijkt me leuk,ik hou wel van een challenge,doe vast wel een keer mee.
De introduktie van de nieuwe blog is in ieder geval al geweldig en nieuwsierig makend!

Groetjes Elly

Jolanda Cuper zei

Leuk hè ik heb er echt zin in!
Groetjes Jolanda.