dinsdag 26 februari 2013

Elke kaart een feestje #156.

Vandaag is het weer de beurt aan Team Roze bij eKeF. Deze keer weer een hele leuk uitdaging nl. fotolijstjes/frames. Hier ben ik helemaal weg van...

Dit is mijn uitwerking.

Het lijstje heb ik gemaakt op de Silhouette met craft papier. Daarna heb ik hem bewerkt met gesso zodat het een wat oude uiterlijk kreeg. Het designpapier is van (hoe kan het ook anders) MME. Hoekjes van Whimpsy. De takjes links bovenin zijn gemaakt met een stans van Marianne Design. De digi van Mo heb ik ingekleurd met Copic en Flexmarker.

Marianne Design is deze uitdaging de sponsor. Ook uitgeverij Scala is deze uitdaging de sponsor.



De prachtige creaties van mijn DT collega's kun je >> hier>> bekijken.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn creatie en dat jullie weer gezellig met ons mee doen.

Komend weekend is er een grote Hobbybeurs in de TT hallen in Assen. Vrijdag sta ik bij mijn schoonzus Kralen-design en zondag help ik CreaMiep weer een handje.
Kom gezellig bij ons langs!

Fijne dag allemaal!

xxx.

23 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt!

Groetjes ida

rian zei

geweldige kaart anneke,
ik vindt de kleuren zo mooi.
vraag me dan meteen af wat heb je met de flexmarkers gekleurd , omdat ik zelf met copic kleur.
groetjes rian

Marijke zei

Hoi Anneke,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt!! Mooie frame en een schattig afdrukje daarin!! Schitterend ingekleurd!!

Groetjes, Marijke

miriam zei

Ik vindt hem schitterend anneke
Mooi van kleur en leuk digi die heel mooi is ingekleurd
gr miriam

Je@net zei

Aaaah, wat een droppie. Mooi geworden, Anneke!

Riet zei

Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Anneke.

Liefs Riet.

Jeannette zei

zo'n schatje is dit lieve kaartje, groetjes Jeannette

martina's kaartjes zei

deze heeft een hoog knuffelgehalte ! heel erg mooie, zachte kleurtjes heb je hier gebruikt ! een mooi kaartje
grtjs, martina
x

Sandra zei

mooi kaartje ziet er goed uit anneke
gr sandra

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Superleuke challenge, ik ben ook van de lijstjes..jij hebt een prachtige kaart gemaakt en je afdrukje weer super ingekleurd..

Liefs van Ans

Marian zei

Vind je kaart prachtigggg
Groetjes

chrilvian zei

prachtig

corryskaart zei

hoi anneke
wat een prachtige kaart en je kleurwerk zo supermooi!!
groetjes van corry

Jane Hermsen zei

Hoi Anneke, wat is hij weer prachtig! Veel plezier in Assen.
groetjes jane

janieworkum zei

Wat een super kaart Anneke, erg mooi
groetjes Janie

Aleida zei

Een heel mooi kaartje, het lijkt inderdaad wel een lijstje!
groetjes,

Els zei

Een heel mooi kaartje Anneke en wat een gaaf lijsje met dat gesso.
Ga ik ook eens proberen. Het afdrukje is weer prachtig ingekleurd en heel lief. Leuk die genaaide rand er om heen.
Fijne avond en groetjes, Els

Marga50 zei

Wauwwwww anneke, schitterend mooi kaartje heb je gemaakt. Wat een mooi lijstje is het geworden met de gesso. Groetjes en een fijne dag, Marga.

Marlies zei

Een super mooie kaart! Een mooie frame heb je gemaakt en wat een lief en schattige afbeelding!EEn geweldig geheel. groetjes, Marlies

Marjan zei

Heel mooie kaart en dat lijstje is zo mooi gedaan! Je kaartje eronder heb ik gemist, heel anders, maar ook super!

Aletta zei

Wat een superschattige kaart, deze digi heeft echt een hoog knuffelgehalte. Mooie zachte kleuren maken de kaart heel lief...

Groetjes Aletta

Bernadet zei

ben helemaal weg van je kaartje Anneke.
Geweldige kleurtjes en prachtige details

Anoniem zei

Geweldige kaart Anneke! Super die kleuren, alles past perfect bij elkaar!
Liefs, Sandra