zondag 17 februari 2013

Spreuk van de week eKeF.

Deze keer was het mijn beurt om de spreuk van de week te doen bij eKeF.
Ik heb gekozen voor Chocolate=Happiness.




De digi is van Mo's digitale pencil, ingekleurd met Copic's. Vind dit zo'n schatje..... Papier is van MME. Het borderrandje om de kaart heb ik gemaakt met een stans van Crealies. Het hoekje is van Noor Design.
Kant en lint komen uit eigen voorraad.
Heb jullie nu 3 dagen achter elkaar laten zien waar ik mee bezig was :). Mijn voorraad is nu op, ik ga nu weer aan de slag.
Fijne zondag!

xxx






15 opmerkingen:

Lia zei

Een hele leuke kaart en leuke digi,
groetjes Lia

Marianne zei

Wat een "lekker" kaartje. Vooral de kleurencombinatie is erg mooi en een leuke digi van Mo, met haar beentjes bengelend over de rand. Prachtig!
xxx Marianne

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
wat een toppertje is dit weer, schattige digi, mooi papier, toepasselijke tekst..super...

Liefs van Ans

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een dotje.
Groetjes Miranda

janieworkum zei

Wat een prachtige en leuke kaart Anneke
groetjes Janie

Marjan zei

Prachtig kleurwerk op die leuke digi! Mooie kaart en gaaf papier!!

Je@net zei

Wat een leuk kaartje, Anneke!

Riet zei

Wat een schitterende kaart Anneke.

Liefs Riet.

Els zei

Leuk en ook een lief kaartje met dit schattige afdrukje. Heerlijk met die chocolade.
Groejtes, Els

arjette zei

Wat een super leuk vrolijk kaartje, geweldig!!!

gr. arjette.

Joke zei

Heel leuk kaartje en wat een lieve digi zo,n schatje enne bedankt voor de tekst.
groetjes Joke

rian zei

hey anneke,
wat een leuk kaartje en een leuke digi, groetjes rian

Magda zei

Wat een lieverdje Anneke!!
Schattig en zo mooi gekleurd!
Groetjes
Magda

Bernadet zei

wat een geweldig leuke kaart Anneke

CreaSjouk zei

Wat een leuke kaart!
Groetjes Sjoukje